Firefox en Hotmail - probleem om links te volgen

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
janpee
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 augustus 2014, 14:27
    Windows 10 Firefox

Firefox en Hotmail - probleem om links te volgen

Bericht door janpee »

Hallo beste forumbezoekers, ik kan als ik in Firefox naar hotmail ga, niet een link volgen die in een email staat. Wat gebeurd is dat dan de betreffende email gesloten wordt en ik wordt tevens tegelijkertijd naar een andere email gestuurd die misschien wel 10 regels lager staat.
Als ik betreffende email in microsoft Edge open dan werkt de link wel. Lijkt dus aan (instellingen?) Firefox te liggen.
Heeft iemand een idee?
Bedankt, Jan


ps. Het heeft wsl met de combinatie Firefox en Hotmail te maken, want in Firefox naar even welke site gaan en daar op een menu-optie klikken werkt wel. Ook kan ik bij Hotmail wel op een andere map klikken en dan wordt die geopend. Maar een link in een email gooit me er dus uit.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Firefox en Hotmail - probleem om links te volgen

Bericht door Torzan »

Dit zou kunnen of moeten zijn verholpen in versie 58.0.1, en zo niet, mogelijk binnenkort in 58.0.2 en in elk geval in 59.0. Zie deze bug voor meer info en workarounds als het bij jouw installatie nog niet goed werkt, of gebruik zolang de rechtermuisknop om links te openen.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Firefox en Hotmail - probleem om links te volgen

Bericht door nirwana »

Inmiddels is Firefox 58.0.2 uitgebracht met een oplossing voor dit specifieke probleem: https://www.mozilla.org/firefox/58.0.2/releasenotes/
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie