Google Maps blijft hangen in W10 1803

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gesloten
Gebruikersavatar
HankPiano
Berichten: 152
Lid geworden op: 31 december 2004, 6:12
    Windows 10 Firefox

Google Maps blijft hangen in W10 1803

Bericht door HankPiano »

Sinds kort draai ik W10 1803. Nu doet zich het probleem voor dat Google Maps in FF 60.0.1 blijft hangen als ik bijvoorbeeld een plaatsnaam invoer, vervolgens in of uitzoom en het beeld verschuif met de muisaanwijzer. Dat bevriezen van het beeld kan direct gebeuren of na een tijdje maar het gebeurt op een gegeven moment wèl. Dit probleem heb ik met FF nog niet eerder meegemaakt.

Ik ondervind het ook niet in Edge of Internet Explorer. Is dit op één of andere manier bekend? Op internet kon ik in ieder geval niets bruikbaars vinden, vandaar dit berichtje.

Ik heb al eens de hardwareversnelling uitgevinkt, verandert niets. Ook de truc met Windows logo+Ctrl+Shift+B werkt niet. Het enige dat ik kan doen is even afmelden en weer aanmelden. Ik heb ook gekeken naar de drivers van de grafische kaart maar die zijn al nieuw.

Wat kan ik verder nog doen, enig idee wat de oorzaak van dit probleem is?
Gebruikersavatar
HankPiano
Berichten: 152
Lid geworden op: 31 december 2004, 6:12
    Windows 10 Firefox

Re: Google Maps blijft hangen in W10 1803

Bericht door HankPiano »

Probleem is inmiddels opgelost: FF gedeïnstalleerd, alle systeemmappen verwijderd, schone installatie, dat was het.
Gesloten