hotmail: scrolling probleem - alleen in Firefox, niet in andere browsers

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
janpee
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 augustus 2014, 14:27
    Windows 10 Firefox

hotmail: scrolling probleem - alleen in Firefox, niet in andere browsers

Bericht door janpee »

Beste forumleden,
ik heb een hotmail-account. Zodra ik (probeer) naar beneden te scrollen in het venster naar de regels daaronder (buiten het zicht), schiet steeds alles weer terug naar geheel bovenaan. Dat gaat zo snel dat ik niet eens een regel/bericht wat dus meer naar onderen staat, kan aanklikken om te openen of te selekteren voor een andere aktie. Is heel irritant.
Browsers: Edge, Google, Opera hebben dit probleem niet.

Ik gebruik overigens Windows 10. Maar ja, die andere browsers hebben daar ook mee te maken.

Bedankt alvast voor het meedenken.

groetjes, Jan
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: hotmail: scrolling probleem - alleen in Firefox, niet in andere browsers

Bericht door nirwana »

Is er iemand met een Hotmail / Outlook-account die dit gedrag in Firefox kan bevestigen ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: hotmail: scrolling probleem - alleen in Firefox, niet in andere browsers

Bericht door Torzan »

Hmm... Het doet me denken aan iets specifieks voor Firefox dat een ellenlange discussie heeft opgeleverd op support.mozilla.org (althans met iets soortgelijks). Niet dat ik het zelf heb meegemaakt overigens.

Het beste advies dat ik kan geven, of ten minste wat ik zou doen, is (net als uiteindelijk in die supportvraag) een nieuw profiel aanmaken, dan meteen kijken of het probleem ook aanwezig is, en zo niet, de belangrijkste bestanden overzetten uit het bestaande oude profiel. Grote kans dat het probleem dan is verholpen.

Je kunt Firefox natuurlijk ook opfrissen, maar dan moet je wel je add-ons opnieuw installeren en instellen.

En tot slot, maar zoals de Engelsen zeggen, "Last, but not least", kijk allereerst of het probleem zich niet voordoet in de Veilige modus van Firefox. Als dat niet zo is, is een add-on de meest waarschijnlijke oorzaak. Schakel deze in dat geval een voor een uit om de boosdoener te vinden.
janpee
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 augustus 2014, 14:27
    Windows 10 Firefox

Re: hotmail: scrolling probleem - alleen in Firefox, niet in andere browsers

Bericht door janpee »

Bedankt alvast voor de reakties. Ga suggesties uitproberen. Wordt alleen door drukte hier wsl maandag of zo. maar kom erop terug
Plaats reactie