TUI website niet in te vullen: waarom?

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Harry07
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:70.0) Gecko/20100101 Firefox/70.0

TUI website niet in te vullen: waarom?

Bericht door Harry07 » 17 oktober 2019, 14:04

Ik kan de oplossing niet vinden dus post mijn probleem hier en hoop op ondersteuning.
Als ik op de TUI website een account wil registreren of inloggen, krijg ik geen in te vullen velden te zien :(
Heb de advertentie blokkers al uitgezet, werkt nog niet. Wel via Chrome in te vullen etc. maar die gebruik ik liever niet.
Heeft iemand tips/suggesties voor mij?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ben geen deskundige, en heb daarom af en toe hulp nodig.

Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3455
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:69.0) Gecko/20100101 Firefox/69.0

Re: TUI website niet in te vullen: waarom?

Bericht door Pettic » 17 oktober 2019, 15:13

Bij mij (FF versie 69.0.3) zie ik de invulvelden wel en ik heb AdBlockPlus en Privacy Badger ingeschakeld. Daar heb jij dus niets aan maar het betekent wel dat beide extensies niet de oorzaak van het probleem zijn.
Probeer eens FF op te starten in zijn eigen veilige mode, menu Help>Herstarten met uitgeschakelde add-ons.
Een afwijkend ingesteld thema kan mogelijk een oorzaak zijn. Kijk de privacyinstellingen eens na, misschien te streng?
Windows; Firefox; Thunderbird

Harry07
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Mozilla/5.0 (X11; Ubuntu; Linux x86_64; rv:69.0) Gecko/20100101 Firefox/69.0

Re: TUI website niet in te vullen: waarom?

Bericht door Harry07 » 17 oktober 2019, 15:23

Dankjewel, ga ik proberen.

Direct al succes in safemode opstarten 8) Moet nu nog uitzoeken waar het aan ligt...
Ben geen deskundige, en heb daarom af en toe hulp nodig.

Harry07
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Mozilla/5.0 (X11; Ubuntu; Linux x86_64; rv:69.0) Gecko/20100101 Firefox/69.0

Re: TUI website niet in te vullen: waarom?

Bericht door Harry07 » 17 oktober 2019, 15:49

Na veel gepruts, de inhoudsblokkering uit kunnen schakelen en zie het ook staan in 'U hebt inhoudsblokkering uitgeschakeld op deze website'. Helpt helaas niet :(
Ik heb (via Xubuntu/Linux) versie 69.0.2 van FF.
Ben geen deskundige, en heb daarom af en toe hulp nodig.

Harry07
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Mozilla/5.0 (X11; Ubuntu; Linux x86_64; rv:69.0) Gecko/20100101 Firefox/69.0

Re: TUI website niet in te vullen: waarom?

Bericht door Harry07 » 18 oktober 2019, 9:16

Heeft iemand anders nog een idee wat ik kan doen/proberen?
Ben geen deskundige, en heb daarom af en toe hulp nodig.

Gebruikersavatar
giant
Berichten: 139
Lid geworden op: 11 mei 2011, 15:11
Locatie: Oost Nederland
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:69.0) Gecko/20100101 Firefox/69.0

Re: TUI website niet in te vullen: waarom?

Bericht door giant » 20 oktober 2019, 7:29

In heb iets soortgelijks ook al eens gehad.

Het probleem bleek dat ik de cookies van derden blokkeerde.

Harry07
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Mozilla/5.0 (X11; Ubuntu; Linux x86_64; rv:69.0) Gecko/20100101 Firefox/69.0

Re: TUI website niet in te vullen: waarom?

Bericht door Harry07 » 20 oktober 2019, 10:52

Ook jij dank voor je reactie. Helaas nog steeds geen succes :(
Via 'Cookies en websitegegevens' TUI toestemming gegeven om cookies te plaatsen.
Bij 'Inhoudsblokkering' staat 'Aangepast' aan en bij 'Cookies' staat 'Cookies van niet-bezochte websites' aangevinkt.
Ben geen deskundige, en heb daarom af en toe hulp nodig.

Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3455
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:69.0) Gecko/20100101 Firefox/69.0

Re: TUI website niet in te vullen: waarom?

Bericht door Pettic » 20 oktober 2019, 11:18

Omdat je in veilige mode wel succes had ligt het aan een geïnstalleerde extensie. Zoek daar eens. Je kunt ze 1-voor-1 inschakelen en zo uitvinden wie de boosdoener is.
Windows; Firefox; Thunderbird

Harry07
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Mozilla/5.0 (X11; Ubuntu; Linux x86_64; rv:69.0) Gecko/20100101 Firefox/69.0

Re: TUI website niet in te vullen: waarom?

Bericht door Harry07 » 20 oktober 2019, 15:36

Dankjewel, ga ik ook proberen. Bericht volgt..
Ben geen deskundige, en heb daarom af en toe hulp nodig.

Harry07
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Mozilla/5.0 (X11; Ubuntu; Linux x86_64; rv:69.0) Gecko/20100101 Firefox/69.0

Re: TUI website niet in te vullen: waarom?

Bericht door Harry07 » 21 oktober 2019, 13:29

Heeft even geduurd maar SUCCES! :D
Het bleek de tracking cookie blokkering te zijn in BLUR.
Dank aan een ieder voor de ondersteuning.
Ben geen deskundige, en heb daarom af en toe hulp nodig.

Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11290
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:69.0) Gecko/20100101 Firefox/69.0

Re: TUI website niet in te vullen: waarom?

Bericht door nirwana » 21 oktober 2019, 21:41

Harry,

Dank voor jouw reactie met een beschrijving van het probleem. Daarmee kun je ook weer andere gebruikers van Firefox helpen die misschien eens tegen hetzelfde probleem aan lopen.

Ik neem aan dat je deze extensie bedoelt: https://dnt.abine.com/#help/faq/faq-breaking
In de FAQ op die website staat hoe je op bepaalde sites wel tracking kunt toestaan, zodat je kunt zien of de website wel goed werkt met tracking ingeschakeld.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over GIMP, Mozilla, OpenOffice.org / LibreOffice, opensource en Windows 10 ]

Harry07
Berichten: 130
Lid geworden op: 19 november 2008, 22:23
Mozilla/5.0 (X11; Ubuntu; Linux x86_64; rv:69.0) Gecko/20100101 Firefox/69.0

Re: TUI website niet in te vullen: waarom?

Bericht door Harry07 » 22 oktober 2019, 15:58

@Martijn,
Klopt.
Ben geen deskundige, en heb daarom af en toe hulp nodig.