YouTube in firefox browser

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
volvo540
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2022, 10:23
    Windows 10 Firefox

YouTube in firefox browser

Bericht door volvo540 »

Goedendag, ik ondervind een probleem met YouTube en wel met een leeftijdsbeperking, ik kan bepaalde video's dus niet bekijken vanwege een waarschuwing dat er een leeftijdsbeperking aan die video is gesteld.
Ik ben nota bene 68 jaar en ik heb nu van alles al geprobeerd om er vanaf te geraken, de enige browser waarbij het gelukt is is was EDGE, maar die gebruik ik op m'n 2e monitor en ik Firefox op mijn 1e monitor blijven gebruiken maar hoe kom ik nu van die leeftijdsbeperking af ?
dat moet toch ergens in de instellingen zitten van Firefox.
Bij Google/YouTube zeggen zet je "beperkte modus aan of uit maar zelfs dat helpt niet in Firefox en als je dat doet dan kun je wellicht wel de video bekijken maar de reacties zijn dan uitgeschakeld, heel raar allemaal, wie heeft er en oplossing zodat ik daar voor eens en altijd vanaf ben.
Bijlagen
ik word er stapelgek van.JPG
video ongeschikt.JPG
Gebruikersavatar
markh
Berichten: 181
Lid geworden op: 1 januari 2010, 10:22
    Windows 10 Firefox

Re: YouTube in firefox browser

Bericht door markh »

Hallo,

bent u aangemeld bij Google als u YouTube gebruikt? Ik kan me voorstellen dat de browser bepaalde zaken niet afspeelt als YouTube niet kan verifiëren wat de leeftijd van de gebruiker is.
Plaats reactie