Na nieuwe Firefox 102 zijn alle persoonlijke instellingen verdwenen

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
hellup
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 oktober 2022, 10:53
    Windows 10 Firefox

Na nieuwe Firefox 102 zijn alle persoonlijke instellingen verdwenen

Bericht door hellup »

Hai, ik ben nieuw hier en de naam die ik gebruik zegt het al. Net de nieuwste update gehad en jakkiebah: de hele boel ligt in elkaar. Ik had het uiterlijk geheel gepersonaliseerd naar mijn wensen en voor mij het optimaal werkbare en nu is alles weg en krijg ik thema's opgedrongen die niet aan te passen zijn. Waarom?

Waarom niet de vrijheid om het uiterlijk aan te passen aan de individuele wens? Wat heb ik aan lelijkheid door anderen verzonnen? Graag die mogelijkheid tot personalisatie terug: dat heeft in het verleden toch ook nooit problemen gegeven?

Groet
Ronald
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    Macintosh Firefox
Contacteer:

Re: hellup

Bericht door Mad Maks »

Hi

Welkom op dit forum. Ik zou voorstellen dat je in de firefox categorie een post aanmaakt met een beschrijving van je probleem. dan zijn er wellicht andere leden van dit forum die je kunnen helpen met het oplossen.

Groet

Tim Maks
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Na nieuwe Firefox 102 zijn alle persoonlijke instellingen verdwenen

Bericht door nirwana »

Ronald,

Als beheerder van deze forums heb ik jouw onderwerp naar het Firefox-forum verplaatst.
Ook heb ik het onderwerp van het bericht aangepast, want alleen "hellup" zegt niet zoveel.

Hopelijk maak je zo meer kans op iemand die een geschikte oplossing voor jou heeft.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie