Ondanks dat de naam gewijzigd is, worden door FireFox nog steeds de profielen uit de map Doc&Set/user/applic.data/FireBird gebruikt.
En bij het aanmaken van een nieuw profiel verwijst hij standaard naar Doc&Set/user/applic.data/Phoenix.
Dit kon zeker net niet meer gewijzigd worden voor het vrijgeven van 0.8.
profiel nog steeds in FireBird
-
-
Re: profiel nog steeds in FireBird
Eigenlijk kun je dit zelf wel wijzigen bij het aanmaken van een nieuw profiel.moZes schreef:Ondanks dat de naam gewijzigd is, worden door FireFox nog steeds de profielen uit de map Doc&Set/user/applic.data/FireBird gebruikt.
En bij het aanmaken van een nieuw profiel verwijst hij standaard naar Doc&Set/user/applic.data/Phoenix.
Dit kon zeker net niet meer gewijzigd worden voor het vrijgeven van 0.8.
Bij mij worden trouwens nog altijd de profielen uit m'n Phoenix-map gebruikt. Dat vind ik niet echt een probleem en de rest van de gebruikers hier ook niet, dus bespaar ik me de moeite en laat het maar zo...
-
- Beheerder
Mogelijk ten overvloede:
Profielen beheer je door FireFox met de optie -ProfileManager te starten.
Profielen beheer je door FireFox met de optie -ProfileManager te starten.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu