Waar worden de cookies en andere bestanden opgeslagen?

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Crazy_Browser
    unknown unknown

Waar worden de cookies en andere bestanden opgeslagen?

Bericht door Crazy_Browser »

Waar worden de cookies en andere bestanden opgeslagen?

Ik zie geen aparte cookiesmap of een internetcache-map?

Ben Firebird aan het ontdekken vandaar de vragen.

Ik gebruik Firebird 0.7 engels zonder installer.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Alle persoonlijke informatie, cookies, cache, history, wordt opgeslagen in de profiel-directory. Soms is het even zoeken, maar in veel gevallen zal die geparkeerd staan in de map C:\Documents and Settings\Aanmeldnaam\Application Data\Phoenix\Profiles\default\bestandsnaam.slt

In plaats van Phoenix is het mogelijk dat daar Firebird staat (Phoenix was de voorloper van Firebird), op de plaats van Aanmeldnaam zet je de naam of titel waarmee je op de computer bent aangemeld, en op de plaats van bestandsnaam moet de titel worden ingevuld van de map die op die plaats wordt aangetroffen.

Overigens, als je in het menu kiest voor de weg Tools - Options - Privacy, zie je dat je veel kunt aanpassen als het gaat om cookies, cache en history. Je bent baas over het gebuik van de browser!
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Thanx!
Ik d8 dat ik veel wist!
Gewoon ff met de zoekfunctie zoeken op bijv nieuwe mappen met de namen: Mozilla en/of Firebird.
En hopla .......

Aldoende blijf je leren! :oops:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Anonymous schreef:in de map C:\Documents and Settings\Aanmeldnaam\Application Data\Phoenix\Profiles\default\bestandsnaam.slt
Mocht deze map niet op C staan, dan kan het ook helpen om %USERPROFILE% als aanduiding te gebruiken. Dan laat je Windows zelf uitzoeken welke map Windows daarvoor gebruikt.
Plaats reactie