Firefox

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
intruder
    unknown unknown

Firefox

Bericht door intruder »

Hallo,

Ik gebruik sinds kort ook Firefox bevalt verder prima, maar als ik een pagina open met veel foto's of icoontjes gaat het laden hiervan zo langzaam.De pagina zelf laad wel snel, maar de foto's/icoontjes gaan lanzaam één voor één open.


Intruder
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Firefox

Bericht door ByteWarrior »

intruder schreef:Ik gebruik sinds kort ook Firefox bevalt verder prima, maar als ik een pagina open met veel foto's of icoontjes gaat het laden hiervan zo langzaam.De pagina zelf laad wel snel, maar de foto's/icoontjes gaan lanzaam één voor één open.
Volgens mij is dit gezichtsbedrog. IE wacht met het tonen van de pagina tot alles geladen is (meestal zie je met IE de eerste seconden helemaal niets). Firefox daarentegen toont alles direct. Geen vertraging. Daarom ZIE je ook dat de foto's/icoontjes geladen worden. In werkelijkheid gaat het sneller dan IE.

Er zijn nog wel enkele problemen met het weergeven van pagina's met een groot aantal foto's. Toch zou dit het laden van de pagina niet te veel mogen vertragen...
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Firefox

Bericht door nirwana »

ByteWarrior schreef:Er zijn nog wel enkele problemen met het weergeven van pagina's met een groot aantal foto's. Toch zou dit het laden van de pagina niet te veel mogen vertragen...
Zolang Firefox nog last kan hebben van een grote pagina met foto's, durf ik niet te zeggen of het aan Firefox ligt of aan een verschil tussen Firefox en IE.

Natuurlijk is het niet handig om een grote pagina met veel foto's te maken, maar dat is weer een ander verhaal: over webdesign.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie