Mozilla heeft bij mij een bug

Hebben meer mensen dit?
Gr Thomas
Waar zou Mozilla dan iets aan moeten doen? Als de javascript niet volgens de standaard is, kun je toch moeilijk verwachten dat het correct werkt nietwaar?Anonymous schreef:Ik vindt het in ieder geval zeer irritant dat mozilla hier niks aan doet
Dat kun je gebruiken als je op een bepaalde website actief geweerd wordt. Dan kun je je voordoen als ware het een andere browser en vaak blijkt dan dat de site met Mozilla prima werkt, dus dat men net zo goed die blokkade kan opheffen.Anonymous schreef:ik heb wel eens van een tooltje gehoord waardoor mozilla verstuurd dat hij als IE functioneert. Ik weet neit of die plug-in gaat helpen?
Mozilla kan daar verder weinig aan doen. Anders zou Mozilla voor iedere mogelijke programmeerfout in een website een oplossing moeten bieden. Dat lijkt me wat veelgevraagd. Daarom is het aan de makers van websites om te testen of hetgeen zij maken ook goed functioneert met andere browsers.Anonymous schreef:Ik vindt het in ieder geval zeer irritant dat mozilla hier niks aan doet