downloadmanager plug-in

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

en soms zit het weer tegen

Bericht door Robby »

Ik heb nu Leechget geïntalleerd. Freshdownload wilde echter niet meer weg uit thunderbird. Toen heb ik de dll maar verwijderd. Maar helaas wil Leechget niet automatisch opstarten bij het downloaden via firefox.... Wat doe ik nu weer fout?
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik verwacht dat je je DownloadWith instellingen niet helemaal hebt staan (te bereiken via Options > Extentions > DownloadWith)

Op het tabblad automatic downloads 'all files' aangevinkt?
En daarnaast LeechGet toegevoegd als DL Manager in de plugin? Bij toevoegen LeechGet kiezen (of download of wizard) en dan moet het werken als je LG het in het normale pad geinstallerd hebt (Program Files\Leechget 2004). Anders moet je de locatie achteraf nog wijzigen.
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Bericht door Robby »

Werkt perfect! Bij de andere downloader ging het automatisch dus had ik niet door dat ik dit moest instellen.

Prachtig resultaat. Ik ben erg tevreden! :)
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Met Mozex kun je ook je downloadmanager instellen voor gebruik met Firefox. Deze werkt trouwens ook in 0.9 RC1! :D
Supercharged
Berichten: 2
Lid geworden op: 9 april 2004, 14:10
Locatie: Leerdam
    unknown unknown

Bericht door Supercharged »

Ik gebruik ook Mozex in combinatie met Firefox 0.9 RC1 en ReGet Deluxe, werkt perfect!
Newbie
    unknown unknown

DAP

Bericht door Newbie »

Toen ik nog IE gebruikte, kon ik een file downloaden met DAP door erop te klikken met de linkermuisknop. DAP startte automatisch op en begon te downloaden. Dit krijg ik nog niet voor elkaar bij Mozilla Firefox. Het werkt alleen als ik op de rechtermuisknop druk en opdracht geef te downloaden met DAP. Hoe kan ik dit veranderen, zodat hij ook direkt met DAP begint te downloaden, nadat ik met de linkermuisknop erop heb geklikt?
Bij voorbaat dank!
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Re: DAP

Bericht door Gert-Paul »

Newbie schreef:Toen ik nog IE gebruikte, kon ik een file downloaden met DAP door erop te klikken met de linkermuisknop. DAP startte automatisch op en begon te downloaden. Dit krijg ik nog niet voor elkaar bij Mozilla Firefox. Het werkt alleen als ik op de rechtermuisknop druk en opdracht geef te downloaden met DAP. Hoe kan ik dit veranderen, zodat hij ook direkt met DAP begint te downloaden, nadat ik met de linkermuisknop erop heb geklikt?
Bij voorbaat dank!
Probeer dit eens: http://plugindoc.mozdev.org/windows4.html#DAP

En als dat niet werkt zoals je wilt is ook altijd nog de DownloadWith extensie. Waarmee je specifiek dingen kunt instellen: http://downloadwith.mozdev.org/
Plaats reactie