JAVA-plugin

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
mistermoonlight
Berichten: 1
Lid geworden op: 8 juni 2004, 16:16
Locatie: Kessel-Lo
    unknown unknown

JAVA-plugin

Bericht door mistermoonlight »

Ik heb zoals vele overwogen om Microsoft Internet Explorer te verwijderen en ben overgestapt op FireFox NL 0.8 maar tot mijn spijt kan ik bepaalde online spelletjes niet meer spelen en kan ik op bepaalde site's niet meer inloggen.
Ik krijg dan altijd het bericht dat ik een plugin moet installeren door op de icoon te klikken;ik heb dat gedaan en heb mijn computer opnieuw opgestart zoals gevraagd,maar niets veranderd aan het probleem.

Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe ? of hoe ik het probleem moet oplossen.

Ik werk met windowsXPhome en een proxyserver(chello)
MML-dendanny
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

bepaalde online spelletjes niet meer spelen

Ga eens naar Tools > Options > Web Features (sorry, ik heb alleen de Engelstalige versie) en zorg dat er een vinkje staat naast Java en Javascript inschakelen.

Lees ook het hoofdstuk over Plugins installeren in Firefox in de FAQ van Texturizer.net.

De plugins die je geïnstalleerd hebt in IE, zoals Shockwave en Flash, werken niet direct onder Firefox. Net zoals je ze moeten installeren hebt voor IE, dien je ze ook te installeren voor Firefox. Meestal zijn hier andere installatiebestanden voor nodig. Die vind je dan in de FAQ op bovenstaande link.
en kan ik op bepaalde site's niet meer inloggen.
Dit kan liggen aan de opbouw van de website. Sommige websitebouwers gaan er van uit dat iedereen IE gebruikt en houden geen rekening met de anderen. Daardoor werken sommige websites niet goed. De meeste websites op het Net geven echter geen problemen.
Plaats reactie