FireFox als standaard browser

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Ik heb het nog eens geprobeerd en Hypertext transfer protocol ingesteld op de nieuwste browser maar bij mij opent hij links vanuit emailprogramma's correct, geen foutmeldingen. Ik heb geen andere applicaties met links die ik uit kan proberen.

Ik geloof niet dat er inmiddels al oplossingen gevonden zijn, behalve DDE uitvinken en als dat niet helpt IE eruit slopen. Lijkt me wat radicaal. Misschien zit er iets in Servicepack 2 wat verbetering zal brengen. :?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Pretorian
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 augustus 2004, 0:57
Locatie: Enschede
    unknown unknown

Bericht door Pretorian »

het is al gelukt, heb dat DDE uitgezet en daarna ff gekeken hoe het stond en het stond goed. (ps ik was de bart die als gast poste, heb een account nu)
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Dat laatste was voor mij wel de oplossing om de irritante Windows melding kwijt te raken "kan url blablabla niet openen" zodra Firefox als default browser ingesteld was. :)
Nu maar hopen dat ze deze bug meenemen in Firefox 1.0....
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Irmen schreef:Dat laatste was voor mij wel de oplossing om de irritante Windows melding kwijt te raken "kan url blablabla niet openen" zodra Firefox als default browser ingesteld was. :)
Nu maar hopen dat ze deze bug meenemen in Firefox 1.0....
Het is al gefixed, alleen waren er een paar dagen geleden nog problemen met het openen van snelkoppelingen. Net heb ik het weer getest, maar dat lijkt het nu wel te doen..
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

O, is het al gefixt?
Nou ja ik draai de officiele 0.9.3 release, daarin vast nog niet dan.
Gek genoeg had ik nooit ergens last van, totdat ik hier op kantoor een nieuwe PC tot mijn beschikking kreeg waar ik ook prompt Firefox op installeerde. Alleen op deze PC deed hij raar :roll:
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Plaats reactie