Dubbele tabbladen

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Athome
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 juni 2004, 19:52
Locatie: Zwolle
    unknown unknown

Dubbele tabbladen

Bericht door Athome »

Wanneer ik op deze pagina ( http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name ... Nederlands ) op een link worden er bij mij iedere keer 2 tabbladen geopend. Terwijl dit bij links op andere pagina niet gebeurd. In MyIE word er wel gewoon 1 tabblad geopend

Ik gebruik Tabbrowser Extensions als extra extention.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Zou goed kunnnen dan het aan TBE ligt. Ik heb Tab Browser Preferences geïnstalleerd en de links worden gewoon 1x in een nieuw window geopend. TBE kan ook links via javascript in een nieuw tab laten openen en daar zal het probleem dan ook wel liggen.

Je kan eventueel proberen een nieuwere versie van TBE te downloaden als die er is, misschien is het probleem wel verholpen.
Of als je TBE alleen gebruikt om links ipv in een windows in een nieuwee tab te openen kun je ook Tabbrowser Preferences of Single Windows Mode proberen. Die doen het alleen dan zonder Firefox veel te beïnvloeden, zoals TBE wel eens doet.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Ik heb tabbrowser Preferences geprobeerd maar deze voldoet niet aan mijn wensen.

Alleen het als binnen dezelfde site thuis hoort mag in hetzelfde tabblad geopend worden al het ander moet in een nieuw tabblad geopend worden. Dit zorgt ervoor dat je in een mum van tijd de wereld aan tabs hebt maar dat maakt het switchen tussen sites voor mij juist makkelijk
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Het had inderdaad te maken met het aanroepen van een javascript i.c.m. Tabbrowser Extentions
Athome
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 juni 2004, 19:52
Locatie: Zwolle
    unknown unknown

Bericht door Athome »

Sorry, de beide vorige reacties waren van mij
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ook moet je goed uitkijken dat je niet meerdere van deze extensies naast elkaar gebruikt. Zo zijn er extensies die niet goed samenwerken met TBE (of andersom).

Zie ook dit onderwerp op Mozillazine:
http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=47192
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Athome
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 juni 2004, 19:52
Locatie: Zwolle
    unknown unknown

Bericht door Athome »

Ik heb die andere extensie er dan ook weer uitgegooid
Plaats reactie