firefox .9

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
joep
    unknown unknown

firefox .9

Bericht door joep »

werk nu een paar dagen met firefox .9. Vandaag wilde ik een extension plaatsen waarmee ik met een druk op een knop meteen een nieuw tabblad zou krijgen. helaas krijg ik na het opnieuw opstarten van firefox de mededeling "firefox is finishing installing exstensions. this could take a minute. die min is nu al driekwartier!!!

hoe kan ik dit oplossen?
joep
    unknown unknown

opgelost

Bericht door joep »

beetje aan het zoeken geweest. met onderstaand verhaal heb ik het kunnen oplossen.


Volgens mij isvoor dit soort problemen het verwijderen van de map extensions uit je profiel voldoende. Typ dus maar eens het volgende in, nadat je Start > Uitvoeren gedaan hebt: %APPDATA%/Mozilla/Firefox. Dan kom je gelijk in je profiel van Firefox 0.9.
Ga vervolgens naar profiles > account dat je gebruikt. Dan zie je dus de map extensions en die moet je dan verwijderen. Je bent dan dus alleen je extensies kwijt, de rest van de settings niet.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Fijn dat het nu werkt :D

Maar volgensmij heb je niet eens extensie nodig voor wat jij wilt. Als je met rechts klikt op de menu balk en dan 'Customize' kiest kun je het icoontje 'new tab' verslepen naar een plaats op de knoppenbalk waar jij dat wilt. Dit is toch wat je wilt of niet?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: firefox .9

Bericht door ByteWarrior »

joep schreef:met een druk op een knop meteen een nieuw tabblad zou krijgen.
Middelmuisklik op de tabbalk gaat ook. Als je geen middelmuisknop hebt, dan kan je ook op je scrollwieltje klikken.

Middelklikken op een tab die al open is, sluit de tab in kwestie.
Plaats reactie