Layout ?

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Rien
    unknown unknown

Layout ?

Bericht door Rien »

Zit met een 'layout' vraagje.

Ik wil de mapjes bij nr 1 liever bij nr 2 hebben , en hoe kom ik van die balk bij nr 3 af ???

Afbeelding[/url]
ByteWarrior
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Layout ?

Bericht door ByteWarrior »

a) de mapjes van 1 naar 2
Klik rechts op de "Navigation Toolbar" (de balk met de adresbalk en zo in).
Kies nu voor Customize.
Die mapjes (je bookmarks) zijn nu vervangen door één link. Je kan die link gewoon slepen naar de menubalk.

b) de balk wegkrijgen
Klik terug rechts op de "Navigation Toolbar". In dat menu vink je "Bookmarks toolbar" uit. Deze toolbar verdwijnt dan gewoon. Als je hem later terugwilt, krijg je hem op dezelfde wijze terug.
Rien
    unknown unknown

Bericht door Rien »

Zo simpel, als je het maar ff weet..... :lol:

Bedankt
moZes
    unknown unknown
Contacteer:

opgeruimd

Bericht door moZes »

Dat ruimt wel lekker op zeg. Ik vind het wel handig dat de bookmarks daar bovenin staan inclusief het mouse over gedrag wat ik mis in Mozilla Navigator.
ByteWarrior
    unknown unknown
Contacteer:

Re: opgeruimd

moZes schreef:Dat ruimt wel lekker op zeg. Ik vind het wel handig dat de bookmarks daar bovenin staan inclusief het mouse over gedrag wat ik mis in Mozilla Navigator.
Bij mij lukt het al niet meer. Ik heb zo'n grote bookmarkfolder (inclusief mappen) dat er dan enkele bookmarkfolders afvallen. Ik vind het trouwens geen probleem dat de bookmarks folder daar staat. Mijn scherm is groot genoeg... Ik kan me wel inbeelden dat je er baat bij hebt als je een 15" scherm hebt.
moZes
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

ByteWarrior schreef:Ik heb zo'n grote bookmarkfolder (inclusief mappen) dat er dan enkele bookmarkfolders afvallen.
Je kunt altijd de namen van de mappen nog iets kleiner maken, bijvoorbeeld FF i.p.v. FireFox.
ByteWarrior
    unknown unknown
Contacteer:

moZes schreef:
ByteWarrior schreef:Ik heb zo'n grote bookmarkfolder (inclusief mappen) dat er dan enkele bookmarkfolders afvallen.
Je kunt altijd de namen van de mappen nog iets kleiner maken, bijvoorbeeld FF i.p.v. FireFox.
Dat is natuurlijk een mogelijkheid. Maar dan loop ik wel de kans dat ik de dingen die ik nodig heb niet meer terugvind. ;-)
Plaats reactie