Ik wil de mapjes bij nr 1 liever bij nr 2 hebben , en hoe kom ik van die balk bij nr 3 af ???
Layout ?
- ByteWarrior
- Contacteer:
Re: Layout ?
a) de mapjes van 1 naar 2
Klik rechts op de "Navigation Toolbar" (de balk met de adresbalk en zo in).
Kies nu voor Customize.
Die mapjes (je bookmarks) zijn nu vervangen door één link. Je kan die link gewoon slepen naar de menubalk.
b) de balk wegkrijgen
Klik terug rechts op de "Navigation Toolbar". In dat menu vink je "Bookmarks toolbar" uit. Deze toolbar verdwijnt dan gewoon. Als je hem later terugwilt, krijg je hem op dezelfde wijze terug.
Klik rechts op de "Navigation Toolbar" (de balk met de adresbalk en zo in).
Kies nu voor Customize.
Die mapjes (je bookmarks) zijn nu vervangen door één link. Je kan die link gewoon slepen naar de menubalk.
b) de balk wegkrijgen
Klik terug rechts op de "Navigation Toolbar". In dat menu vink je "Bookmarks toolbar" uit. Deze toolbar verdwijnt dan gewoon. Als je hem later terugwilt, krijg je hem op dezelfde wijze terug.
- ByteWarrior
- Contacteer:
Re: opgeruimd
Bij mij lukt het al niet meer. Ik heb zo'n grote bookmarkfolder (inclusief mappen) dat er dan enkele bookmarkfolders afvallen. Ik vind het trouwens geen probleem dat de bookmarks folder daar staat. Mijn scherm is groot genoeg... Ik kan me wel inbeelden dat je er baat bij hebt als je een 15" scherm hebt.moZes schreef:Dat ruimt wel lekker op zeg. Ik vind het wel handig dat de bookmarks daar bovenin staan inclusief het mouse over gedrag wat ik mis in Mozilla Navigator.
- moZes
- Contacteer:
Je kunt altijd de namen van de mappen nog iets kleiner maken, bijvoorbeeld FF i.p.v. FireFox.ByteWarrior schreef:Ik heb zo'n grote bookmarkfolder (inclusief mappen) dat er dan enkele bookmarkfolders afvallen.
- ByteWarrior
- Contacteer:
Dat is natuurlijk een mogelijkheid. Maar dan loop ik wel de kans dat ik de dingen die ik nodig heb niet meer terugvind.moZes schreef:Je kunt altijd de namen van de mappen nog iets kleiner maken, bijvoorbeeld FF i.p.v. FireFox.ByteWarrior schreef:Ik heb zo'n grote bookmarkfolder (inclusief mappen) dat er dan enkele bookmarkfolders afvallen.