De nieuwe help

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

De nieuwe help

Bericht door ByteWarrior »

Ik vroeg me af wat jullie vinden van de nieuwe help in Firefox. Het duurde even voor ik doorhad dat zoiets er in zit. Er zit zelfs een speciaal helpitem bij "For Internet Explorer Users". ;-)

Wat vinden jullie ervan? Informatief, te moeilijk, niet uitgebreid genoeg (of te uitgebreid).

Ik vind de help wel goed, al mag het venster wel wat groter zijn bij het opstarten. Ik kijk al uit naar de Nederlandstalige versie!
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Met 0.9 is de help idd voor het eerst meegeleverd in de installer builds. Ik heb ook wel nightly zip builds gebruikt en daar zat het al veel langer in, voor mij was het dus eigenlijk al normaal.. ;)

Maar ik denk dat het wel handig is voor de meeste gebruikers, zeker de pagina voor IE gebruikers. De rest is soms erg veel en ik kan me voorstellen dat het een beginnende computergebruiker even kost om er aan te wennen, soms wordt er namelijk wel erg veel info tegelijk vermeldt.

En het belangrijkste, voor Firefox 1.0 mag de Help nog wel een update krijgen. Hij is volgensmij gebaseerd op nighlies net na de 0.9 release en ook screenshots ed zijn verouderd.
Rien
Berichten: 25
Lid geworden op: 29 juni 2004, 14:37
    unknown unknown

Bericht door Rien »

Opzich heel nuttig, totdat je het nodig hebt...

Dan is het (technisch) Engels toch lastig te begrijpen, word dus idd tijd voor een Nederlandse versie :wink:
Plaats reactie