HELP!! Warning in JavaScript Console!

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
edwinpatricia
Berichten: 35
Lid geworden op: 26 juni 2004, 22:53
Locatie: Eindhoven
    unknown unknown

HELP!! Warning in JavaScript Console!

Bericht door edwinpatricia »

Als ik via www.etos.nl naar de fotooservice ga en dan kies voor uirgebreid uploaded van foto's krijg ik een melding in JavaScript die luidt als volgt:

Warning: The Stylesheet http://picturecenter.kodak2.de/etos/css.mb1 was loaded as CSS even thouhg its MIME type, "text/html" , is not "text/css".

Tevsn staat er ook een melding:
Form contains a file input, but is missing method=POST and enctype=multipart/form-data on the form. The file will not be send
Source File: /system/mb/os_transmit.mb1?mb_f020_id=T6e_A3M1k1IjDHWDaWa8&mb_v301_ch=91628

Weet iemand wat deze meldingen betekenen of wat in verkeerd heb ingesteld?
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Niks aan de hand! Behalve met de Etos site zelf.

Bericht door Irmen »

De Etos website is de schuldige hier. (of, nauwkeuriger, http://picturecenter.kodak2.de/ ). :cry:
De Warning die je krijgt over de CSS is omdat ze hun web server niet correct geconfigureerd hebben. Voor alle documenten die je browser van een web server ophaalt moet de server aangeven wat het type van het document is, en deze server doet dat niet goed voor CSS bestanden.
Over het FORM, dat betekent dat ze (stomme! :evil: ) fouten hebben gemaakt bij het opstellen van de pagina met het formulier erop.

Waarschijnlijk is dit weer zo'n IE-only website. Nou goed, de AH fotoservice is net gerepareerd (zie hierzo) dus dan kan de Etos fotoservice mooi deze plaats innemen.

:!: Meldt iemand hem aan voor de promozilla blacklist?

[moderator: titel veranderen & verplaatsen naar Blacklist forum?]
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gebruikersavatar
edwinpatricia
Berichten: 35
Lid geworden op: 26 juni 2004, 22:53
Locatie: Eindhoven
    unknown unknown

Bericht door edwinpatricia »

Bedankt!

Ligt het toch niet aan mij.....

:D
Plaats reactie