Uitklappen Bookmark sitebar

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Traffic1326
Berichten: 37
Lid geworden op: 5 juli 2004, 8:50
    unknown unknown

Uitklappen Bookmark sitebar

Bericht door Traffic1326 »

Ik gebruik nu met veel plezier de firefoxbrowser. Maar er ziijn 2 dingen die me storen in vergelijking met IE.
Ik maak nl veel gebruik van de bookmarksitebar.
Als ik een beetje gesurfd heb is ie vreselijk lang geworden en moet ik alles handmatig dichtklappen..
Is het niet mogelijk , om net als IE de sitebar automatisch te laten dichtklappen wanneer je een andere pagina opvraagt??
Ten tweede zou het mooi zijn als er getoond werd welke popups er tegengehouden worden .... Dan kon je ze ev afvinken welke je wel wilde zien.
Tja ...... surfen is fijn, veilig surfen is fijner
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Uitklappen Bookmark sitebar

Bericht door Gert-Paul »

Traffic1326 schreef:Ik gebruik nu met veel plezier de firefoxbrowser. Maar er ziijn 2 dingen die me storen in vergelijking met IE.
Ik maak nl veel gebruik van de bookmarksitebar.
Als ik een beetje gesurfd heb is ie vreselijk lang geworden en moet ik alles handmatig dichtklappen..
Is het niet mogelijk , om net als IE de sitebar automatisch te laten dichtklappen wanneer je een andere pagina opvraagt??
Wat is je probleem?? Alleen de focus is niet in mn scherm als ik op een link of in een adresbalk klik, dus ik moet 2x klikken. Vind ik een soort van een bug, eens kijken of dat voor 1.0 gefixed kan worden.. (ik zal proberen een bugnr te zoeken)
Ten tweede zou het mooi zijn als er getoond werd welke popups er tegengehouden worden .... Dan kon je ze ev afvinken welke je wel wilde zien.
Onderaan zie je een icoon als er een popup geblocked wordt. Dan kun je kijken welke je wilt toestaan.
Traffic1326
Berichten: 37
Lid geworden op: 5 juli 2004, 8:50
    unknown unknown

popups.............

Bericht door Traffic1326 »

ahhhhhhhhhh
schitterend ......... Ik heb `m gevonden

Maar wat de Bookmark bar betreft , het is de bookmark aan de rechterkant.
Als je die open doet merere keren dan kun je ze alleen handmatig dichtdoen . .............. lastig :cry:

FF 0.9.1
Tja ...... surfen is fijn, veilig surfen is fijner
Plaats reactie