Favorieten

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gast
    unknown unknown

Favorieten

Bericht door Gast »

Heb net mozilla eropstaan en vroeg me af of het mogelijk is net zoals met IE de favorieten links te krijgen in de browser .en hoe moet ik dat dan doen.
Gebruikersavatar
Jan
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 mei 2004, 9:06
Locatie: Groningen
    unknown unknown

Bericht door Jan »

menu: View> Side bar> Bookmarks.

Of met de button (bookmarks) in je toolbar. Staat die er niet ga dan naar de toolbar> rechtermuisklik> customize en plaats de button.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Das raar ik zie bij beeld niks staan van sidebar :? Toolbar ook niet . die hoord toch ook links te zitten ?
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

:oops: Niet goed gekeken het stond bij beeld en dan tonen en verbergen en daar kan ik de zijbalk aanvinken. Als ik hen wegdoe en ik wil hem terug dan kan dit alleen met F9 ?
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

En ik had mijn IE favorieten weggegooid omdat ze er niet allemaal instonden, kan ik ze nu weer importeren en hoe dan?
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Heb ze al geimporteerd, zal voortaan een search doen :P Alleen wou ik weten of ik de sidebar ook met iets anders kan terugkrijgen dan alleen f9?
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Bericht door frits »

Met Ctrl + B kun je de Bookmarks-kolom tevoorschijn toveren en laten verdwijnen.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Okay heb nu alles ingesteld, ik zie dat ik zelfs op irc ermee op kan :D
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Anonymous schreef:Okay heb nu alles ingesteld, ik zie dat ik zelfs op irc ermee op kan :D
Je kan zelfs enkele spelletjes spelen als je wilt! :)
Plaats reactie