Firefox Startkabel overnemen. Iemand interesse ?

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Firefox Startkabel overnemen. Iemand interesse ?

Bericht door nirwana »

Vandaag ontving ik toevallig het onderstaande mailbericht:

------------------------
Uw site staat vermeld op http://firefox.startkabel.nl , een linkpagina die onderdeel van Startkabel.nl uitmaakt.

Op dit moment heeft deze pagina geen webmaster meer en wordt deze pagina niet meer bijgewerkt. Wellicht heeft u interesse om de nieuwe webmaster te worden van http://firefox.startkabel.nl/ en deze maandelijks bij te werken en te promoten.

Hoe alles in zijn werk gaat kunt u lezen op http://meedoen.startkabel.nl
en wellicht mogen wij u verwelkomen als nieuwe webmaster.

Met vriendelijke groet,

(naam van de persoon verwijderd vanuit privacy-oogpunt)
Startkabel.nl Operations
------------------------

Zelf kan ik niet op deze uitnodiging in gaan, omdat ik al soortgelijke pagina's beheer onder Startpagina.nl. In het contract met Startpagina.nl staat een exclusiviteits-beding: als je voor Startpagina een pagina onderhoudt, dan mag je datzelfde niet ook op een andere site doen. Daar kan ik goed mee leven, maar het betekent tegelijk dat ik niets met deze mail kan. Daarom gooi ik het hier in de groep.

Ik heb verder ook niets met Startkabel. Het leek me alleen handig dat deze links-pagina binnen de Mozilla-community blijft. Dus als je wel eens een dergelijke links-pagina wil beheren (en dan ook nog over Firefox) dan ben je bij deze uitgenodigd om je daarvoor aan te melden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Niemand interesse om wat Firefox-gerelateerde linkjes te verzamelen, neem ik dan aan ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

nirwana schreef:Niemand interesse om wat Firefox-gerelateerde linkjes te verzamelen, neem ik dan aan ?
Misschien zou het nog kunnen helpen om het in MozBrowser Forum Index -> Mozilla Firefox te zetten, het is daar toch zeker niet off-topic?
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

nirwana schreef:Niemand interesse om wat Firefox-gerelateerde linkjes te verzamelen, neem ik dan aan ?
Nee, ik ben er niet goed in thuis en voel mij ook niet deskundig genoeg.
Plaats reactie