scherm doet raar

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
b2+Death
    unknown unknown

scherm doet raar

Bericht door b2+Death »

Halllo, ik ben Jens , ik ben 13 en ik heb gisteren firefox geinstaleerd, kan iemand me zeggen waarom mijn scherm soms de hele tijd op en neer springt, het houd enkel op waneer ik op vernieuwen klik...
Ik weet het, stomme vraag, maar het is soms wat irritant :oops:
Grtz
b2+Death
:roll:
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

ik heb hier geen last van, welk OS gebruik je? windows? welke versie? welke versie van Firefox? 0.9.3

Misschien dat het aan bepaalde site ligt. of heb je het altijd??
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik hier wel eens vaker iets over gelezen. Kun je idd wat FFuser vroeg en zet er ook je taal bij.

Ik verwacht dat een nieuw profiel (start firefox op met de optie -p erachter) wonderen doet (dan moet je wel alles opnieuw instellen, sommige bestanden uit je oude profiel terugkopiëren, of een backup programma gebruiken). Als je vertelt hoe precies, dan kunnen we dat zelfs voorkomen.
Gast
    unknown unknown

Mara

Bericht door Gast »

Ja, dat ken ik. Als je op View klikt en op Customize dan ontrolt zich een scherm en op dat moment gaan de toolbars van hun slot af. Alles wordt versleepbaar.
Maar soms is hij nogal onstabiel en dan schiet hij elke seconde in zijn slot en weer terug. Dat zie je als "beven".
Meestal gaat dat over zonder dat je er wat aan hoeft te doen.
b2+Death
    unknown unknown

Bericht door b2+Death »

Windows XP pro , firefox 0.9.3 , kunne jullie mss ook enkele tips geve over de extenties die ik best download en hoe die pages sneller laden, want als ik de pc juist heb opgestart doet ie er eeuwen over om firefox te openen, internet explorer opende veel vlugger...
Grtz
b2+Death
ps: komt voor op bijna alle scherme ma enkel na een paar minute meestal, en ik begrijp dat nie van met die -p enzo, ma kben pas 13 en eb firefox nog ma 1 dag, kmoet nog veel lere :oops: :lol:
Mara
    unknown unknown

Bericht door Mara »

Gewoon ff gezellig extensies gaan shoppen in de extensionroom:

http://extensionroom.mozdev.org/

Als je ze niet leuk vindt haal je ze eraf.
b2+Death
    unknown unknown

Bericht door b2+Death »

heb al enkele extenties geprobeerd , best wel leuk 8) :D, ma daarmee stopt men scherm nog altijd niet me beven en verbind hij nog steeds niet sneller met internet :P, ligt het gewoon aan mijn pc of doet dat scherm bij iedereen wel eens raar, en paar berichte hierbove zeiden ze, gaat vanzelf wel over, heb ik eens geprobeerd, na een half uur sprong men scherm nog steeds :( :evil: , stopt enkel als ik op vernieuwen druk, als iemand hiervoor een oplossing heeft, laat het me weten plz :roll:
Grtz
b2+Death
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

b2+Death schreef:heb al enkele extenties geprobeerd , best wel leuk 8) :D, ma daarmee stopt men scherm nog altijd niet me beven en verbind hij nog steeds niet sneller met internet :P, ligt het gewoon aan mijn pc of doet dat scherm bij iedereen wel eens raar, en paar berichte hierbove zeiden ze, gaat vanzelf wel over, heb ik eens geprobeerd, na een half uur sprong men scherm nog steeds :( :evil: , stopt enkel als ik op vernieuwen druk, als iemand hiervoor een oplossing heeft, laat het me weten plz :roll:
Grtz
b2+Death
Ik heb er zelf nog nooit last van gehad, maar wel gelezen dat anderen dat hadden. Op een andere site had iemand wel problemen als hij een nieuwe tab opende, alleen een oplossing werd daar toen ook niet gegeven.

Ik zal nog eens proberen uit te leggen wat ik bedoelde met -p. Het kan zijn dat dit jouw probleem oplost.
Ga naar de snelkoppeling van Mozilla Firefox op je desktop, in je quick launch of in je startmenu. Klik er met rechts op en open de eigenschappen. Daar zie je dan achter doel (ik neem aan dat je NL windows hebt) "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" staan. Zet achter "nog -p waardoor je "C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe" -p krijgt.

Sluit het venster en open de snelkoppeling die je net gewijzigd hebt. Je krijgt dan de zogenaamde Profile Manager te zien. Klik op "Create Profile' , er verschijnt een scherm en kijk dat eventjes door en klik op next. Vul een naam in voor het profiel (of laat Default User staan) en klik op Finish. Nu kun je het nieuwe profiel selecteren en op Start Firefox klikken. Kijk of je dan nog steeds hetzelfde probleem hebt. Verwijder trouwens je oude profiel nog niet, eerst zou ik sommige gegevens over kopiëren, wil je idd dit nieuwe profiel blijven gebruiken.
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

snelheid

Bericht door moZes »

b2+Death schreef:internet explorer opende veel vlugger...
Dat komt omdat IE al geladen wordt op het moment dat de pc opstart.
b2+Death schreef:kmoet nog veel lere
Sorry hoor, maar dit moet even: Misschien bedoel je Nederlands?
b2+Death.
    unknown unknown

Bericht door b2+Death. »

thx, men scherm stopt ( momenteel) met beven :D :lol: :D
En ik weet dat men nederlands ook niet alles is, ik ben het gewoon om in het dialect te typen, kan ik ook niet helpe he :wink:
Ik heb nog 1 stom probleem, ik moet internet explorer 1st starten voor ik firefox kan gebruiken, want hij wil verbinden met internet via skynet enzo, maar dat lukt niet, hij moet verbinden met alcatel speedtouch connection, en ik kan dit nie echt verranderen via tools, en men engels in ook niet al te beste ( tjah kga nog maar naar 2de middelbaar he :)) Als ik internet explorer verwijder kan ik waarschijnlijk niet meer op internet geloof ik, kan ik dit verranderen zodat hij verbind met alcatel speedtouch connection?
Grtz
b2+Death
thx voor de hulp he
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

verbinding

Bericht door moZes »

b2+Death. schreef:hij wil verbinden met internet via skynet enzo, maar dat lukt niet, hij moet verbinden met alcatel speedtouch connection
Kijk eens bij de opties van de internet verbindingen via:
Start -> Configuratie -> Internet Opties tabblad Verbindingen.
Maak je Alcatel je standaard verbinding of als die er niet is probeer dan "Nooit een verbinding kiezen".
b2+Death.
    unknown unknown

Bericht door b2+Death. »

Ging plotseling uit zichzelf, het had iets te maken met de firewall dat is alles, toch bedankt, ik ga men mail ff controlere of ik al geregistreed ben op dit forum, ik denk dat ik nu wel definitief naar firefox overstap :lol: :D
Bedankt voor alles
Grtz
b2+Death
Plaats reactie