foto's openen niet in firefox 9.3 wie weet opl?

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
leo
    unknown unknown

foto's openen niet in firefox 9.3 wie weet opl?

Bericht door leo »

Als ik in bv een auto programma zit en een auto wil belijken dan willen de foto's zich niet openen ,is er een instelling mis in 9.3 of is firefox niet goed
in staat dit te doen, in IE wil het wel
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Geef alsjeblieft wat meer informatie, want ik zie de combinatie tussen het auto programma (wat dat ook moge zijn) en Firefox niet direct. Voor jou zal deze duidelijk zijn, maar maak het ook voor ons duidelijk zodat we je ermee kunnen helpen...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gast
    unknown unknown

Foto's openen niet en das lastig mensen

Bericht door Gast »

Als in in auto-online een auto type uitzoek vind het programma meerdere aanbiedingen, deze horen voorzien te zijn van een fotootje,, niet dus
en als ik de geselecteerde auto dan aanklik dan hoort de foto te vergroten dit gebeurd niet, in IE gaat het wel goed dus voortaan maar daarmee, maar liever niet dus.

Vraag is ; kan er iets fout staan in 9.3 firefox ?
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

http://www.autoonline.nl doet het gewoon bij mij.....
Dus geef even een URL van de pagina die niet werkt?
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Irmen schreef:http://www.autoonline.nl doet het gewoon bij mij.....
Dus geef even een URL van de pagina die niet werkt?
Tja elke type auto die ik zoek geeft geen fotoos en toch raar dat het bij jou wel werkt ,dan ligt de fout dus hiero, bij andere auto zoek programma's
doen de bijgeleverde fotoos het wel bv auto trader.nl
Misschien werkt autoonline.nl niet met firefox 9.3 , weet niet welke jij hebt

groet
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

www.autoonline.nl functioneert hier prima op Firefox 0.9.3...
Als ik willekeurig een auto kies dan staat er links info en rechts een foto welke niet is te uitvergroten.
Wanneer er meerdere foto's per auto zijn komt er onder de foto "meer foto's" te staan, wanneer je daar op klikt krijg je nieuw venster.
Daarin wordt d.m.v. javascript de foto's getoond... wanneer je boven een thumbnail hangt wordt de grote versie in het midden weergegeven.

Geen problemen dus...
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Net de 0.9.3 versie geinstalleerd en auto online bekeken. Geen enkel probleem wat foto weergave betreft: zie ze in alle maten en kleuren.
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Heeft TopicStarter misschien Javascript uit staan?
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Irmen schreef:Heeft TopicStarter misschien Javascript uit staan?
Dat zal het inderdaad zijn... net even java en javascript uitgezet en de plaatjes werken inderdaad niet.

Dus even ter duidelijkheid voor onze Leo... :D
Tools>Options>Web Features>Enable of disabe Java en Javascript
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Zit dat arme mens uren lang naar oplossingen te zoeken blijkt het een java optie te zijn. Waarbij ik me dan gelijk afvraag waarom dat standaard niet is aangezet omdat het merendeel van de websites op de een of andere manier met java/javscript werkt.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Frederik schreef:Waarbij ik me dan gelijk afvraag waarom dat standaard niet is aangezet omdat het merendeel van de websites op de een of andere manier met java/javscript werkt.
Zonder Javascript kom je idd niet echt ver. Er is een tijd geweest dat de hele MozBrowser-website met Javascript-functies werd opgebouwd. Op zich geen problemen mee, maar op een gegeven moment toch maar omgeschreven. Al was het maar omdat de site dan waarschijnlijk eenvoudiger te indexeren is.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gast
    unknown unknown

Fotoos zijn er weer

Bericht door Gast »

Java en java script stond wel aan bij mij, alleen een stukje lager staat load images die stond ook aan en daar weer onder staat ,,for the orginating wesite only,, deze stond aangeklikt en ik heb hem uitgevinkt en kijk een wonder de plaatjes zijn er weer........

Met dank voor de adviezen en tips mede namens de auto dealers
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

mooi zo! :wink:
Plaats reactie