plotseling zijn sommige sites ontdaan van links en plaatjes

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Nee AVG heeft geen settings die ik kan manupileren.

Het enige wat ik niet snap is dat de ene pagina wel het W3C icoon laat zien en aan andere pagina weer niet. Het zou best aan ZoneAlarm kunnen liggen, maar ik krijg geen greep op de instellingen.
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Probleem is voor mij nu opgelost :!: Ik heb in Zone-alarm de cookie-control uitgezet en ik zie alle icoontjes weer, inclusief de teller :shock: :lol:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Frederik schreef:Probleem is voor mij nu opgelost :!: Ik heb in Zone-alarm de cookie-control uitgezet en ik zie alle icoontjes weer, inclusief de teller
Volgens mij was dergelijke software uiteindelijk bedoeld om je te helpen, maar het begint inmiddels toch ergens anders op te lijken... Nou ja, je was wel heel erg veilig. Zelfs de banners van de W3C werden niet meer getoond. Want wie weet wat de W3C zoal met jouw gegevens uitvoert...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Heb geen idee wat ze met al die gegevens moeten, maar ze gaan hun gang maar. Maar dat een beetje beveiliging van een firewall tot dit soort problemen leidt waarbij je uren bezig bent om te achterhalen waar het vandaan komt/veroorzaakt wordt, stemt mij inderdaad niet vrolijk.

Maar goed de cookie controle staat weer op medium beveiliging :mrgreen: en als ik weer wat moet controleren niet vergeten het even uit te zetten
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Frederik schreef:Heb geen idee wat ze met al die gegevens moeten, maar ze gaan hun gang maar. Maar dat een beetje beveiliging van een firewall tot dit soort problemen leidt waarbij je uren bezig bent om te achterhalen waar het vandaan komt/veroorzaakt wordt, stemt mij inderdaad niet vrolijk.
Zo ben ik blij met Sygate PF: valt me niet meer dan nodig lastig en doet verder ongetwijfeld zijn werk in alle stilte. En deze tool heeft ook niet allemaal van die enge instellingen die dingen voor je willen gaan regelen enzo.

Maar ik zie cookies ook niet zo als een groot probleem. Als er iemand is die van mijn surfgedrag een heel profiel wil maken: so be it. Laat-ie er dan meteen iets leuks van maken...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie