Safe Mode ??

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

tis sc00zy... 8) by the way...
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Frederik schreef:Ik snap het niet :(

Ik heb de nieuwste versie geupdate juist omdat mijn profielen niet toegankelijk waren, kreeg soms plotseling een melding dat ik moest inloggen en als ik dan één van de drie profielen koos kwam de melding dat deze al in gebruik was. Bij de andere twee profielen idem. Dus PC rebooten en dan kwam er geen profile manager aan te pas. Maar ik kon nergens een optie voor het beheer van een profile manager vinden. Dat was eigenlijk de reden om de vorige versie te de-instaleren, alle mappen weg te gooien en de nieuwste versie te installeren. En nu hebben jullie het dus nog steeds over zaken die mij volstrekt onduidelijk zijn.

PC staat bijna de hele dag aan en opeens komt die melding uit het niets(?) dat ik moet inloggen en als ik wil inloggen is het bezet, maak ik een nieuw profiel aan. En zo zit je met dire profielen die dan ook nog eens alle drie bezet zijn. Ik hoop dat ik er met deze versie van verschoond blijf. :evil:

Tot nu toe gaat het wel goed, gelukkig :)
Dan moet je een bestandje "parent.lock" uit je profiel verwijderen. Dat bestandje wordt aangemaakt als het profiel wordt gestart en weer gewist als je de browser afsluit. Om de een of andere reden heeft Fx verzuimd om het bestandje te deleten en als hij start ziet hij het bestandje en concludeert dat het profiel *dus* in gebruik is.
Als ik tenminste je betoog goed begrepen heb.
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Ik weet niet of je mijn betoog dan wel of niet begrepen hebt, wat ik gewoon niet begrijp is dat als ik de pc opstart en ik ga surfen er blijkbaar een profiel bezet wordt waar ik geen weet van heb (hij kiest 1 van de 2 of 3 profielen, vermoedelijk de default als eerste) en dat er plotseling die melding komt van een bezet profiel maar dat dan die andere profielen ook allemaal bezet zijn en dat na een reboot het probleem pas is verholpen.

Maar als ik straffeloos het 'parent.lock' kan verwijderen(?) en daarmee het probleem is opgelost doe ik dat zeker.
Plaats reactie