Nu gebruik ik anderhalve week Firefox en Thinderbird en het bevalt me prima zo niet uitstekend

Er zijn verschillende manieren om IE en OE te verwijderen of te disablen, maar je kan ze dan dus niet meer direct gebruiken als je een probleem tegenkomt in Mozilla.Frederik schreef:kan ik de IE en OE veilig van mijn pc verwijderen en uitsluitend met de mozilla producten verder gaan of de MS producten laten staan en alleen gebruiken wanner ik een probleem zou krijgen met mozilla.![]()
Ah, OK.Frederik schreef:Ik begrijp wel dat als je iets verwijderd hebt het dan niet meer kunt gebruiken. Weg=weg, maar ben zo benieuwd naar ervaringen van anderen die hun MS programma's de deur uit hebben gedaan.
Nou ja, dat heet Windows File Protection en is bedoeld om belangrijke systeembestanden te beschermen. En IE hoort daar natuurlijk bij (NOT).Ria schreef:Zodra iexplore.exe wordt aangeroepen herrijst hij; er wordt gewoon een nieuwe iexplore.exe aangemaakt.
Dat staat gelijk aan een vogelvrij-verklaring. Kortom, ren voor je leven...Ria schreef:Ik zie dan een gewone IE maar dan zonder GoogleToolbar (popupstopper) wat zomogelijk nog erger is.