LinuxWorld in oktober

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

LinuxWorld in oktober

Bericht door moZes »

Nog meer mensen die daar naar toe gaan?
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Bericht door frits »

Ja, namens OpenMagazine zal ik daar rondstappen en ook Martijn Weisbeek zal (als alles meezit) daar aanwezig zijn. Het is nog niet bekend of wij 1 of 2 dagen op de beurs rondlopen. Vermoedelijk alleen donderdag 14 oktober. Ik zal in ieder geval een fotoverslag maken voor de komende editie van OpenMagazine en een aantal redes die uitgesproken zal worden, zullen verschijnen in de volgende uitgaven van OpenMagazine. Als OpenMagazine waren we overigens ook aanwezig op het congres Linux & Open Source 2004, afgelopen week in Utrecht, en ook daarvan in de komende OpenMagazine een verslag.
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

Frits schreef:Vermoedelijk alleen donderdag 14 oktober.
Dan kom ik zeker even langs :)
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Bericht door frits »

Een stand of iets dergelijks komt voor ons nog te vroeg. We hebben wel een gesprek gehad met de organisatoren van LinuxWorld, maar als je een stand of iets dergelijks op gaat zetten moet je het ook goed doen. En daarvoor ontbrak ons de tijd. Als alles meezit zullen we er volgend jaar wél staan met een eigen stand. Je zult ons dan ook her en der lopend of zittend aantreffen op de beurs, waarbij we de beurs met name zullen gebruiken om de contacten uit te bouwen.
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

Frits schreef:Je zult ons dan ook her en der lopend of zittend aantreffen op de beurs.
Zijn jullie dan ook herkenbaar door een roos op je OpenMagazine hoed of iets dergelijks? :lol:
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Bericht door frits »

Ja, en in clownspak :) Ik draag een badge met daarop de naam OpenMagazine, maar of je dat ziet tussen al die bezoekers.
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Ik moet werken :? ... toch ben ik wel benieuwd naar wat jullie te vertellen hebben na afloop.
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Plaats reactie