Steeds inloggen!

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Paul Siemons
Berichten: 43
Lid geworden op: 1 april 2004, 20:59
Locatie: Wommelgem Belgie
    unknown unknown

Steeds inloggen!

Bericht door Paul Siemons »

Hallo,

Iets mis met deze site? Ik moet vanaf vandaag steeds opnieuw inloggen,
dit gebeurt enkel met "Mozbrowser.nl forum"; al mijn ander forums werken normaal.

Eigenaardig.


Mvg,

Paul Siemons
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Misschien helpt het om je cache te legen en daarna de browser opnieuw te starten.
Kan zijn dat hij in de war is met een bepaalde sessie of iets dergelijks want hier gaat alles normaal.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Steeds inloggen!

Bericht door nirwana »

Paul Siemons schreef:Iets mis met deze site? Ik moet vanaf vandaag steeds opnieuw inloggen, dit gebeurt enkel met "Mozbrowser.nl forum"; al mijn ander forums werken normaal.
Het klinkt als een probleem met het vasthouden van cookies door jouw browser. Heb je recentelijk een wijziging geinstalleerd ? Bijvoorbeeld een extensie in je browser ? Of een of ander privacy-programma dat zich ook over de Mozilla-cookies heeft ontfermt ? Misschien recentelijk een nieuwe Mozilla-versie geinstalleerd ? Of een nieuw Mozilla-profiel aangemaakt ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Barend
    unknown unknown

Bericht door Barend »

Dit probleem krijg als een cookie verwijdert met de optie 'don 't allow cookies from this domain to set fure cookies' aangevinkt.
Plaats reactie