IMVU 3D messenger op eee pc 4G Linux

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Jules Groeneveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 9 november 2008, 0:39
    unknown unknown

IMVU 3D messenger op eee pc 4G Linux

Bericht door Jules Groeneveld »

:D Hallo allemaal. Ik heb een probleem met het installeren van IMVU 3Dmessenger op mijn eee pc van Linux. Downloaden gaat wel maar als ik de installatie wil starten reageert het niet. Ik heb wel een account aangemaakt bij www.IMVU.com , maar als ik de 3D chat window wil openen krijg ik de melding dat Firefox het niet kan openen omdat de naam 'IMVU' met geen enkele toepassing of bestand verbonden is. Wat doe ik verkeerd en is het eigenlijk wel mogelijk om IMVU 3D chat op een minilaptop van asus met Linux besturingssysteem te installeren?? Help me please :lol: !
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    unknown unknown

Bericht door Pettic »

Zoals ik het op die site zie betreft het een Windows programma en dat gaat dus niet werken onder Linux. Misschien wel in combinatie met Wine?
Windows; Firefox; Thunderbird
Ijskonijn
Berichten: 3
Lid geworden op: 2 maart 2008, 13:37
    unknown unknown

Bericht door Ijskonijn »

Hallo Jules,

Je vraagt wel wat hoor, maar je moet twee dingen doen.

Om te beginnen moet je WINE op je eee-pc installeren. Deze zou je ergens moeten vinden in het installeren/verwijderen menu. Daarna kan je imvu installeren via onderstaande tutorial (engelstalig)
http://www.imvu.com/catalog/modules.ph ... p&t=160996

Veel succes, ik heb zelf geen eee-pc dus kan je niet veel verder als dit helpen.
Plaats reactie