Gloabale Moderators

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Scaniaboyy8
Berichten: 173
Lid geworden op: 17 juli 2009, 19:55
    Windows XP Firefox

Gloabale Moderators

Bericht door Scaniaboyy8 »

Hallo mensen,

Ik heb een vraagje die meer naar de beheerders is gericht maar misschien dat jullie ook graag antwoord willen hebben op mijn vraag.

Ik zie onderaan het 'Forumoverzicht' de legenda staan die bestaat uit de groep 'Beheerders' met het kleurtje rood. En de groep 'Globale Moderators' met het kleurtje Groen.

Nu klik ik op 'Globale Moderators' en zie dat er 2 leden modereren hier op het forum. Echter vind ik het raar dat zij niet de kleur groen dragen. Aangezien de rang groen is lijkt het me logisch dat de naam van de moderators ook met groen word gemarkeerd. Ik zelf vind het erg handig dan zie ik sneller wie Moderator is. Ook ten opzichte van de beheerders vind ik dit raar aangezien de namen van de beheerders wel rood zijn zoals hun rang. Ik vind het dus erg raar en zou graag opheldering hebben mits die prijsgegeven mag worden. Ik zal vaker kritisch zijn op deze punten aangezien ik niet van veranderingen o.i.d hou die niet medegedeeld worden. Als mij zoiets op valt zal ik meteen weer een topic zoals deze starten. Maar ik neem aan dat veranderingen e.d wel medegedeeld word.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: Gloabale Moderators

Bericht door adri »

Het staat er altijd bij als je moderator bent (zoals bij mij nu dus). Lijkt me duidelijk genoeg.
Ik zou me er niet al te druk over maken. :)
Afbeelding
Plaats reactie