'Magic ISO virtual DVD-ROM000'

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BlackDog42
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 april 2009, 11:18
    Windows Vista Firefox

'Magic ISO virtual DVD-ROM000'

Bericht door BlackDog42 »

Wat kan ik doen met een 'Magic ISO virtual DVD-ROM000' . Is zoiets eigenlijk interessant om te hebben of niet?
Vorige week geprobeerd iets te doen met het branden van een Image CD voor een gedownloade versie van Linux Ubuntu, maar kon door de bomen het bos niet meer zien. ff afgekickt nu (helaas). Ubuntu 699mb groot, en conflicten met installeren op mijn 2e harde schijf, welke ik leeg had gemaakt. Maar dat is weer een ander probleem.
Het verwijderen van deze Virtual driver gaat ook niet zomaar, heb ik gemerkt. Je verwijdert makkelijker een printer, of een cammetje, dan dit! haha. Gekeken bij 'eigenschappen' ervan. Het 'apparaat' werkt correct! Cker! :lol:
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows XP Firefox

Re: 'Magic ISO virtual DVD-ROM000'

Bericht door Frederik »

MagicISO heb je niet perse nodig om een ISO te branden naar CD/DVD.
Er zijn genoeg (gratis) brandprogramma's die een ISO bestand goed op een CD/DVD weg kunnen schrijven.
Maar MagicIso is wel goed en gemakkelijk.
Gebruikersavatar
m@tje
Berichten: 310
Lid geworden op: 24 september 2008, 21:55
Locatie: Nijmegen
    Windows Vista Firefox

Re: 'Magic ISO virtual DVD-ROM000'

Bericht door m@tje »

Je kan ook gewoon Nero gebruiken :wink:
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: 'Magic ISO virtual DVD-ROM000'

Bericht door adri »

m@tje schreef:Je kan ook gewoon Nero gebruiken :wink:
Zorg dan wel dat je het ISO-bestand als image brandt en NIET als data CD o.i.d. :!:
Afbeelding
Plaats reactie