Open DIR plugin?

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
kleurplaat
    unknown unknown

Open DIR plugin?

Bericht door kleurplaat » 4 december 2004, 15:34

hey
ik ben opzoek naar een plugin tooltje wat ik ookin IExplorer had
het is een tooltje dat in een "open DIRectory" alle afbeeldingen
in een keer kan weergeven...

ik heb het over dit tooltje http://66.36.242.4/misc/opendir.exe
zeer handig tooltje alleen jammer dat het niet in firefox werkt...
ik kan het iniedergeval niet toepassen in firefox....

dus heeft misschien iemand van jullie een idee hoe ik het tooltje bij firefox wel aan de praat kan krijgen
of waar ik een soort gelijk plugin kan downloaden.

ps ik heb al bij de extensies op verschillende sites en natuurlijk ook op verschillende forums gezocht maar daar heb ik hellaas tot op heden niks kunnen vinden

nirwana
Beheerder
    unknown unknown

Bericht door nirwana » 4 december 2004, 16:04

Als het opendir-bestand zich tijdens installatie meldt als IEimageN dan verwacht ik niet dat het met Firefox gaat werken.

Een beschrijving van de werking:
From an Internet Explorer page containing direct links to images, this add-on shows a new page containing all those images. It's excellent for viewing all attached images in a Yahoo! Groups message. It's also great for viewing all full-sized images from most thumbnails galeries. Tough, it does not show images inside other data or requiring specific referrers.
Bij deze omschrijving moet ik denken aan de Thumbs-extensie van Jesse. Origineel gemaakt voor p0rn-site, maar kan natuurlijk ook dienen voor andere toepassingen.

Een andere extensie die zo bij me op komt is DownThemAll voor het handig downloaden.

Dan heb je ook nog Spiderzilla, maar dat is weer iets anders.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu

Manuel
    unknown unknown

Bericht door Manuel » 20 december 2004, 16:43