T-DOSE 2009

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    Macintosh Firefox

T-DOSE 2009

Bericht door common sense »

Het is weer eens zover: http://www.t-dose.org/ aan de Fontys, Rachelsmolen 1, Eindhoven. (ingang via Kennedylaan)

Het zit er voor de helft op, toch maar een topic gestart. Zoals in dit draadje is te lezen gaan Adri en een paar (a)regulars (*) van hier morgen. Dus voor wie nog twijfelt: kom ook gezellig langs.

(*) mijzelf als a-regular aanmerkende.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Slackware Firefox

Re: T-DOSE 2009

Bericht door adri »

common sense schreef: Dus voor wie nog twijfelt: kom ook gezellig langs.
Daar heb ik werkelijk niets aan toe te voegen.
Dus tot morgen (eigenlijk: straks...). :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Slackware Firefox

Re: T-DOSE 2009

Bericht door adri »

Helaas heb ik common sense niet gezien (althans, niet dat ik weet...). Was je er wel?
Dat is een beetje het nadeel van dit soort forumcontacten, je hebt geen idee hoe die mensen eruit zien.
Koen_92 had ik gelukkig wel gevonden. :)
Ik vond het erg leuk vandaag, een aantal interessante sprekers gehoord ook en dat geeft weer wat stof tot nadenken.
Uiteraard heb ik Alien Bob's (alias Eric Hameleers) lezing over het ontstaan, de filosofie en het reilen & zeilen van Slackware Linux ook bijgewoond en hem later in de pauze ook nog gesproken.
Per saldo vond ik het een erg geslaagde dag.
Afbeelding
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    Macintosh Camino

Re: T-DOSE 2009

Bericht door common sense »

adri schreef:Helaas heb ik common sense niet gezien (althans, niet dat ik weet...). Was je er wel?
Je had ff verder moeten vragen :D 'k was die gast die aan Appeltje stond te bijten. Zag je nog babbelen met Koen, na Eric's praatje. Daarna was je al vlot weg?

Twijfelde nog om te wachten tot de VLC lezing of in te breken bij de reeds gestarte OpenSteetMap, maar het zonnetje buiten lokte toch iets teveel.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Slackware Firefox

Re: T-DOSE 2009

Bericht door adri »

common sense schreef:
adri schreef:Helaas heb ik common sense niet gezien (althans, niet dat ik weet...). Was je er wel?
Je had ff verder moeten vragen :D 'k was die gast die aan Appeltje stond te bijten. Zag je nog babbelen met Koen, na Eric's praatje. Daarna was je al vlot weg?
Ehmmm, ik heb Koen pas gevonden na de VLC lezing. Na Eric Hameleers ben ik naar OpenStreetMap gegaan, daarna was het pauze en pas daarna was die VLC lezing, tot slot ben ik met Koen nog naar die wiimote lezing geweest.
common sense schreef: Twijfelde nog om te wachten tot de VLC lezing of in te breken bij de reeds gestarte OpenSteetMap, maar het zonnetje buiten lokte toch iets teveel.
Ben je na de Slackware lezing al naar huis gegaan dan?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Koen_92
Berichten: 758
Lid geworden op: 17 oktober 2006, 19:28
Locatie: Betuwe
    Linux Firefox

Re: T-DOSE 2009

Bericht door Koen_92 »

Het was een leuke en leerzame dag geweest :)
Er is een hoop interessants verteld en ik ben weer heel wat wijzer geworden.
Alles is opgenomen, dus de gene die niet geweest zijn (of degene die een paar presentaties gemist hebben) kunnen alles terug kijken zodra Citytv dit online heeft gezet.

@Common Sense
Ja, dan was je al vroeg weg. Ik ben in ieder geval tot het eind gebleven.
Ik heb de presentatie van Openstreetmap ook gemist (ik was ook te laat en wilde er niet inbreken), dus ik heb toen 2 uur pause gehad.
Ik zat die 2 uur samen met nog iemand (Steven) aan een tafel in de hoek.

@adri
Ik heb inmiddels hier een bluetooth adaptertje gekocht. Het zal nog minimaal 3 weken duren voor hij binnen is, maar voor die 2 euro wil ik daar wel op wachten.
Nu nog iemand met een Wii zien te vinden die zijn wiimote aan mij uit wil lenen :)

Verder zou ik graag de nieuwe VLC 1.0 er op willen zetten (die van Debian zit nog maar op 0.8.6), maar dat ga ik nooit voor elkaar krijgen omdat Debian daar nu gewoon te oud voor is. De enige mogelijkheid is de Windows-versie gebruiken via Wine, maar of dat echt goed werkt valt ook nog te bezien...
Dan werkt Slackware toch heel wat makkelijker (jij zou inmiddels wel de 1.0 versie er op hebben staan of niet?)
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    Macintosh Camino

Re: T-DOSE 2009

Bericht door common sense »

adri schreef: Ben je na de Slackware lezing al naar huis gegaan dan?
Yep. Had zin in de appel en geen zin om in te breken bij de reeds gestarte OpenStreetMap. Wou evt nog wel naar VLC, maar had uiteindelijk geen zin om zo lang te wachten. En omdat de Koen-zoeker daarna al snel vertrok, zag ik geen kans meer die aan te spreken.

Erm, wie was dan die gast die mij toen naar ene Koen vroeg dan?? :)
Wat in RL vast minder verbaasde blikken geeft dan naar common sense te vragen :lol: En zat er zelf dus ook compleet naast. :mrgreen: De Koen-vrager leek een relatief jonge gast te herkennen en te spreken, maar da was dus totaal iemand anders...

Volgende keer een beter herkenbare Mozbrowser vertegenwoordiging, dus.

@Koen: ahhh, ok. Een van jullie in de hoek aan een tafel vlak bij de ingang was dus Koen?
Laatst gewijzigd door common sense op 6 oktober 2009, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Slackware Firefox

Re: T-DOSE 2009

Bericht door adri »

Vlc 1.0.2 al zelfs, van Alien Bob's repository. :)
Met dat wii remote ben ik nog niet aan de slag geweest, nog geen tijd gehad.
Maar dat komt nog!
common sense schreef: Erm, wie was dan die gast die mij toen naar ene Koen vroeg dan?? :)
Ik heb na de SW lezing wel een jongeman aangesproken met de vraag of hij toevallig Koen heette (want ik wist dat Koen nog jong is), was jij dat dan?
Had je wel eens mogen zeggen. :lol:
Afbeelding
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    Macintosh Camino

Re: T-DOSE 2009

Bericht door common sense »

adri schreef:Koen heette (want ik wist dat Koen nog jong is), was jij dat dan?
Had je wel eens mogen zeggen. :lol:
Yep. Zal volgende keer met volle mond praten :D

Was nog wel van plan je aan te spreken, maar was je dus in ene uit het zicht verloren.
Plaats reactie