Masochistisch

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Retep66
Berichten: 198
Lid geworden op: 31 december 2006, 15:19
    Windows Vista Firefox

Masochistisch

Bericht door Retep66 »

Wie wil dit nou? :shock: :lol:

Na herstart van de browser, is de add-on geïnstalleerd en lijkt het net alsof u surft met Internet Explorer, terwijl u in werkelijkheid gebruikmaakt van Firefox.


http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2490536&WT.mc
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: Masochistisch

Bericht door moZes »

Retep66 schreef:Wie wil dit nou?
"Je zult ze de kost maar moeten geven".
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: Masochistisch

Bericht door nirwana »

Ach, het is maar een jasje. Ik heb mijn Firefox ook wel eens het jasje van Google Chrome aangetrokken. Zo zullen er ook wel mensen zijn die een soort Apple Safari-thema in Firefox gebruiken. Zolang iedereen maar Firefox gebruikt maakt het mij niet zoveel uit welke jas ze die aantrekken.

Overigens gebruik ik alweer een tijdje Utopia FFSE White als thema in Firefox en dat bevalt wel goed.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Retep66
Berichten: 198
Lid geworden op: 31 december 2006, 15:19
    Windows Vista Firefox

Re: Masochistisch

Bericht door Retep66 »

nirwana schreef:Ach, het is maar een jasje.
Oké, maar INTERNET EXPLORER???? :shock: :? :lol:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: Masochistisch

Bericht door nirwana »

Retep66 schreef:Oké, maar INTERNET EXPLORER???? :shock: :? :lol:
Al was het maar om mensen nog te laten denken dat ze met die grote blauwe E rondsurfen op het net. Al is het natuurlijk handiger als ze echt weten dat ze Firefox gebruiken en waarom die beter is dan wat Microsoft de afgelopen jaren heeft afgeleverd.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie