Hoe je ineens 4 weken zonder internet zit

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
foxofinfinety
Berichten: 31
Lid geworden op: 4 juli 2009, 20:57
Locatie: briltil (zuidhorn)
    Windows 7 Safari
Contacteer:

Re: Hoe je ineens 4 weken zonder internet zit

Bericht door foxofinfinety »

Frederik schreef:
foxofinfinety schreef:ik heb het idee dat ik deze topic al gezien heb vandaag.
ben ie tovallig ook lid van forum.ubuntu-nl.org?
Iemand is nooit 'zomaar toevallig' lid van een forum, maar
tegen wie heeft u het eigenlijk. :?:
tegen de ts (topic starter)
Gebruikersavatar
Koen_92
Berichten: 758
Lid geworden op: 17 oktober 2006, 19:28
Locatie: Betuwe
    Linux Firefox

Re: Hoe je ineens 4 weken zonder internet zit

Bericht door Koen_92 »

@foxofinfinety:
Ja, het klopt dat ik dit verhaal ook daar gepost heb. Het was namelijk een erg lang verhaal, waar ik lang mee bezig was geweest. Daarom vond ik het voor deze keer wel waar om het op 2 forums te posten.

@nirwana:
Kabelinternet lijkt mij ook wel wat. Helaas ligt er hier in het buitengebied geen tv-kabel in de grond. Dus moet ik het met mijn oude koper-aansluiting doen. Ook is de keuze van providers maar heel beperkt hier, de enige die ik kan kiezen zijn: Telfort, Het Net (nu KPN geworden), KPN, XS4ALL, Online (was Orange) en Tele2.
Dat is dus echt maar een klein handje vol.
adri schreef: Ik hoor ook vaak goede berichten over xs4all, toch las ik vandaag dit in m'n feeds:
http://raymondvanes.blogspot.com/2009/1 ... e-kou.html
Dit had ik ook niet verwacht van hun. Normaal lopen ze meestal voorop ja. Zo is XS4ALL de enige die al begonnen is aan IPV6 (iets dat snel moet gebeuren). Ook hebben ze de film 'Privacy Matters' gemaakt, waarmee ik ze toch ga respecteren.
Ik snap niet hoe ze dit nou ineens kunnen doen...

@common sense:
Ja, ik weet hoe grote ramp het is allemaal. Zolang je maar met de massa mee gaat valt er mee te leven, maar o wee als je wat anders wilt...
Helaas hebben ze te veel macht en kunnen wij er niets anders doen dan luisteren naar ze...

@Dorus:
Jij zit nu wel goed met je 50/50 lijntje en KPN-vrij :)
Helaas heb ik hier niet zo veel keus, en zit ik eigenlijk aan KPN vast (sowieso, omdat hun netbeheerders zijn).
En ik weet er alles van ja, 10 cent per minuut en 3 uur bellen. Dat gaat ook aardig in de kosten lopen. Vooral het resultaat: niets
Het Net is nu KPN geworden (zie www.hetnet.nl)
Eigenlijk wordt het eens tijd dat Tros Radar eens langs gaat bij KPN. Bij Telfort heeft dit namelijk erg geholpen, die zijn mi in een half jaar gigantisch vooruit gegaan.
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    Ubuntu Firefox

Re: Hoe je ineens 4 weken zonder internet zit

Bericht door common sense »

Koen_92 schreef: Zolang je maar met de massa mee gaat valt er mee te leven, maar o wee als je wat anders wilt...
Bizar niet? Internet zou juist meer keuzes moeten brengen, toch?
Koen_92 schreef: Helaas hebben ze te veel macht en kunnen wij er niets anders doen dan luisteren naar ze...
sudo make me a sandwich, Scheepbouwer...
:mrgreen:
Plaats reactie