QuickActionBox in windows taakbeheer.

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BlackDog42
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 april 2009, 11:18
    Windows 7 Firefox

QuickActionBox in windows taakbeheer.

Bericht door BlackDog42 »

Wie kan mij vertellen wat QuickActionBox (in windows taakbeheer te vinden) betekent en waarvoor het dient? Ik heb geprobeerd het op te zoeken en vond wel allerlei 'toepassingen', maar zijn het 'boxen' die je uit mag zetten (inactiveren)? Is het mogelijk dat de comp, of internet er trager mee gaat lopen (meer openstaande processen)? Zélf heb ik 12 van die dingen geactiveerd staan, maar er wordt niet bij vermeld voor wélke toepassing ze worden gebruikt.
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows 7 Firefox

Re: QuickActionBox in windows taakbeheer.

Bericht door Frederik »

12 :?:
Ik heb ze niet.
Mij is het een raadsel waar die vandaan komen en Google geeft er ook niks over weer. Ik zou ze gewoon eens allemaal uitzetten en kijken wat er dan gebeurd.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Mozilla
Contacteer:

Re: QuickActionBox in windows taakbeheer.

Bericht door nirwana »

Anders kun je hier op het forum ook een screenshot van jouw Windows Taakbeheer plaatsen, zodat we kunnen zien wat je bedoelt. Voorlopig zegt dit mij namelijk ook even weinig.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie