Gmail invites - Deel 3

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Eva
    unknown unknown

hoe stuur je invites?

Bericht door Eva »

sc00zy schreef:
ragruijters schreef:maar hoe plaats je die dingen dan?
Ik stuur de invites altijd naar mijn eigen e-mailadres.
De link naar de registratie kopieer ik en plak deze in het forum :)
hoe kan je invites sturen???
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: hoe stuur je invites?

Bericht door ByteWarrior »

Eva schreef:hoe kan je invites sturen???
Als je invites hebt (het duurt meestal even eer je er krijgt), dan verschijnt er rechtsboven de tekst: "Invite x friends to Gmail". Als je daarop klikt, kan je iemand uitnodigen.

Je kan ook iemand uitnodigen als je er een mail van ontvangen hebt. Onderaan de mail staat er dan: "Invite x to Gmail".

De tekst staat altijd in het rood, dus je kan er bijna niet naastkijken...
Gebruikersavatar
ragruijters
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 september 2004, 16:21
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ragruijters »

:arrow: deze is voor eddy
:arrow: hier is het emailadres mozforum666 mee aangemaakt...
:arrow: weg! (naar duitsland!)
:arrow: voor alan!
Laatst gewijzigd door ragruijters op 11 januari 2005, 8:43, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Nou, daar gaan we weer. Dit keer 12 stuks, ik kom toch helemaal om in die invites ;)

:arrow: ... vergeven!
:arrow: ... vergeven!
:arrow: ... vergeven!
:arrow: ... vergeven!
:arrow: ... vergeven!
:arrow: ... vergeven aan een forumlid! ;)
:arrow: ... vergeven!
:arrow: ... vergeven!
:arrow: ... vergeven!
:arrow: ... vergeven!
:arrow: ... vergeven!
:arrow: ... vergeven!

Veel plezier er mee! :D
Laatst gewijzigd door sc00zy op 12 januari 2005, 15:57, 7 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Anonymous schreef:thx from germany :)
Ik wil nu niet de spelbreker uithangen, maar straks gaat de ganse wereld lopen met jullie invites. Je doet er natuurlijk mee wat je wilt, maar ik vind toch dat iemand hier tenminste al iets gepost moet hebben voor hij een invite krijgt.

Binnenkort komt de ganse wereld op MozBrowser z'n invites halen, en dat kan toch niet de bedoeling zijn... :roll:
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

ByteWarrior schreef:
Anonymous schreef:thx from germany :)
Ik wil nu niet de spelbreker uithangen, maar straks gaat de ganse wereld lopen met jullie invites. Je doet er natuurlijk mee wat je wilt, maar ik vind toch dat iemand hier tenminste al iets gepost moet hebben voor hij een invite krijgt.

Binnenkort komt de ganse wereld op MozBrowser z'n invites halen, en dat kan toch niet de bedoeling zijn... :roll:
sorry, but i have absolutely no idea what you are talking about. maybe the first 7 words, but the rest :?: ...
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Anonymous schreef:sorry, but i have absolutely no idea what you are talking about. maybe the first 7 words, but the rest :?: ...
I will summarise Bytewarriors post in English:
I my point of view the invites you can get here are supposed for people who visit this site more than once. It is not meant for the whole world to get their invites here..

I also agree with Bytewarrior. Hoewever I saw people who only visited this site for invites, but they were at least from Holland..

En om maar weer in het Nederlands over te gaan: Ik heb ook wel mensen gezien die hier kwamen alleen om invites, maar die kwamen tenminste nog uit Nederland..
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

IMHO: Wat boeit dat nou?
Van mij mogen ze alleen voor de invites hier komen hoor. Misschien kijken ze wat verder op het forum en is het een blijvertje.
Anders krijg je mensen die speciaal voor een invite een account gaan aanmaken en hier verder nooit weer komen.

Enne ik moet die dingen toch kwijt... gerommel met pb's en e-mailtjes heb ik geen zin in. Dat is me allemaal veel te veel moeite om niks ;)
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

sc00zy schreef:Van mij mogen ze alleen voor de invites hier komen hoor. Misschien kijken ze wat verder op het forum en is het een blijvertje.
Kleine kans dat er veel buitenlanders regelmatig dit forum gaan bezoeken hoor. Nederlands is nu niet echt wat je noemt een 'wereldtaal'. ;)

Volgens mij zou het beter zijn als de invites enkel aan Nederlandstaligen gegeven worden. Dan is er tenminste nog een kleine kans dat ze terugkomen...

Maar zoals ik al zei: het zijn jouw invites, je doet ermee wat je wilt... :)
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

ByteWarrior schreef: Kleine kans dat er veel buitenlanders regelmatig dit forum gaan bezoeken hoor. Nederlands is nu niet echt wat je noemt een 'wereldtaal'. ;)
Volgens mij valt het buitenlandse bezoek i.v.m. de invites reuze mee.
De laatste paar waren, aan de e-mailadressen te zien, Nederlands of Belgisch.
ByteWarrior schreef:Maar zoals ik al zei: het zijn jouw invites, je doet ermee wat je wilt... :)
Doe ik ;)
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ze zijn tegenwoordig wat minder schaars, maar ik vind ze toch het best in Nederland thuishoren. Hoewel buitenlanders ze best mogen hebben als ze dat graag willen.
In hun eigen land zullen ze die dingen alleen ook wel kunnen krijgen..

Maar ja, zoals al gezegd is. Iedereen doet er maar mee wat ie wil :)
Gohan64
    unknown unknown

Bericht door Gohan64 »

er zijn mensen die heel veel moeite hebben gedaan voor zon account
er zijn ook mensen die heel veel geduld hebben gehad

en hier is het nog makkelijker om een gmail accountje te krijgen (op dit moment dan)

dan als je op een site die je sonder invite een accountje laat maken komt

maar so be it

het was eerst wel lolig maar nu zijn er gewoon meer invites dan mensen ;)

van schaars naar te veel in een paar maande nog wel :S
Gebruikersavatar
ragruijters
Berichten: 34
Lid geworden op: 22 september 2004, 16:21
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ragruijters »

Typ in Google "gmail invites" en moz-forum staat op pagina twee. Geen wonder dat er dan 'buitenlanders' 'onze' invites halen...
Overigens is het de eerste keer dat ik bedankt ben voor een invite! Heel anders dan zo'n tragische figuur die mailt dat een link niet werkt en ofhij er nog eentje mag... Dat was een Nederlander!
Gohan64
    unknown unknown

Bericht door Gohan64 »

ragruijters schreef:Typ in Google "gmail invites" en moz-forum staat op pagina twee. Geen wonder dat er dan 'buitenlanders' 'onze' invites halen...
Overigens is het de eerste keer dat ik bedankt ben voor een invite! Heel anders dan zo'n tragische figuur die mailt dat een link niet werkt en ofhij er nog eentje mag... Dat was een Nederlander!
tsja das ook lekker gesellig

niet iedereen is aardig maarja als je ontzettend veel moeite voor zon account moet doen
en het maar niet lukt is ook verveelend

en hier blijven de invites gewoon over waarom nemen ze die dan niet ze willen
het gekooze adres meschien niet open baarmaken

daarom pooste ik hier een heelange link dan zie je het adres niet ;)


zo als dit

*Link*

ik hoop wel dat het een beetje een aardig persoon is die deze account neemd
Gesloten