Niet zichtbare knoppen

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
shuttle43
Berichten: 25
Lid geworden op: 7 juni 2012, 20:05
    Windows XP Firefox

Re: Niet zichtbare knoppen

Bericht door shuttle43 »

met privilege heb ik nu een probleem
ik had afgesproken dat ik vlak voor het eind van de gratis periode een bericht zou krijgen, helaas
aan het eind van het jaar is gewoon de €70,- afgeschreven en die krijg ik niet terug
zij maken je gewoon voor leugenaar uit
kijken wat ik er verder mee doe
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Macintosh Safari
Contacteer:

Re: Niet zichtbare knoppen

Bericht door nirwana »

Toch jammer dat de ware identiteit van dat Privilege weer boven komt drijven.
Ik neem aan dat je die afspraak niet zwart op wit hebt. Maar goed, toch maar kijken of je dat geld terug kunt krijgen. Ik denk dat die organisatie nu wel voldoende slachtoffers heeft gemaakt.

Lees https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?p=1666817 eens door om te zien welke opties je hebt. Zij schrijven geld af van jouw rekening, dus moet je kunnen storneren. Blijkbaar kun je hen ook blokkeren. Dat gaan ze niet leuk vinden, maar je kunt proberen om je poot stijf te houden. Eens zien wie de langste adem heeft. Mogelijk hebben zij juridisch geen poot om op te staan, want hun handelswijze is op zijn minst dubieus.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
shuttle43
Berichten: 25
Lid geworden op: 7 juni 2012, 20:05
    Windows XP Chrome

Re: Niet zichtbare knoppen

Bericht door shuttle43 »

hallo
heb firefox geherinitialiseerd, maar dat heeft ook niet geholpen.
wat o wat kan het zijn?
dan toch maar een nieuw fire-fox profiel aanmaken?
heb nu inderdaad een probleem, probeer de €70,- terug te krijgen.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: Niet zichtbare knoppen

Bericht door adri »

Ik zou dat geheel nieuwe profiel maar eens proberen, je kunt er weinig aan toegeven.

Storneren moet wel binnen 56 dagen nadat het bedrag afgeschreven is!
Ik heb zelf met Pretium gelazer gehad, ze gokken erop dat je voor relatief kleine bedragen geen actie onderneemt (een rechtsbijstandsverzekering bijv. zal je voor €70,- nl. niet helpen, daar zit een ondergrens aan van enkele honderden euro's en dat weten zij ook). Ze zijn tamelijk vasthoudend en vergelijkbaar met parasieten.
Ik wens je dus veel succes toe. Laat je niet intimideren.
Schakel anders een rechtswinkel in, die zitten in vrijwel iedere grote stad en is doorgaans gratis.
Kosten rechtswinkel

Een eerste advies is kostenloos en is bedoeld als variant op ons inloopspreekuur. Moeten we verder of achten we Uw vraag te ingewikkeld voor een korte beantwoording dan laten we U dat van te voren weten. We doen dan een voorstel over hoe we Uw zaak kunnen afwikkelen en onderzoeken of U wellicht in aanmerking komt voor gefinancierde rechtsbijstand.
http://www.rechtswinkel.info/index.php? ... &Itemid=25
Afbeelding
Plaats reactie