bloggen

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
heidi
Berichten: 22
Lid geworden op: 3 oktober 2004, 10:46
Locatie: Brugge
    unknown unknown
Contacteer:

bloggen

Bericht door heidi »

Ik denk erover om zelf ook een blog aan te maken maar ik heb daar nog helemaal geen ervaring mee. Dus vroeg ik me af: zijn er mensen op het forum die dat wel hebben? Welk programma/website (blogger, …) gebruik je en waarom? En wat ik me vooral afvraag: in welke mate kan je zelf de lay-out bepalen? Kan je alles zelf regelen via css? Of hoe gaat dat in z'n werk? Alle tips en commentaren zijn welkom!

Thx
Heidi
Slagers
Berichten: 19
Lid geworden op: 7 januari 2005, 14:52
    unknown unknown

Bericht door Slagers »

Ik log zelf al een aantal jaar op http://www.debaasjes.nl
Daar maken we gebruik van Movable Type, maar je kunt ook gebruik maken van pivot of tig-andere systemen.
Bij mt en pivot kun je de complete layout zelf bedenken/aanpassen.
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Als je bij xs4all zit, kun je op http://blogger.xs4all.nl/ een blog maken.

Ik ben ook een beetje aan het experimenteren met bloggen, maar als wederom uit de hand gelopen hobby projectje heb ik daar helemaal mijn eigen software voor gemaakt :oops: (en kan dus alles zo maken zoals ik zelf wil :wink: )
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »