graag hulp bij extensies

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Belinda
Berichten: 4
Lid geworden op: 2 januari 2005, 22:00
    unknown unknown

graag hulp bij extensies

Bericht door Belinda »

Ik ben nog een newbie en ik heb het volgende probleempje.
Ik Firefox klik ik op Extra -> Extensions (ditlad is leeg) en daarna op meer Extensies.
Ik het overzicht dat verschijnt klik ik op Auto Copy, daarna in een nieuw blad op Install now.
Sluit daarna Firefox en heropen dit.
Ga nu weer naar Extra - Extensies maar dit blad is nog stees leeg.
Ik had verwacht dat Auto Copy daar in zou staan.
Wat gaat er fout of wat doe ik fout.
Bij voorbaat dank voor een suggestie.
Belinda
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Na het klikken op 'Install Now' op de extensiepagina moet er ook een venster verschijnen dat vraagt of de extensie geïnstalleerd mag worden, zoals in deze tutorial uitgelegd wordt. In dat venster moet je op 'Installeer nu' klikken, daarom zal de melding in de extensiemanager verschijnen dat de extensie de volgende keer geïnstalleerd is als Firefox helemaal afgesloten wordt.

Als dit venster niet verschijnt kan het zijn dat er een gele balk aan de bovenkant van het scherm verschijnt. Dit zou niet het geval moeten zijn, maar misschien is de officiële updatesite van deze vertrouwde lijst afgehaald. Door op Opties bewerken te klikken kun je hem dan toevoegen.
Verschijnt die balk niet en ook geen installatievenster dan moet je in Extra > Opties > Webfuncties aanvinken dat websites programmatuur mogen installeren. Probeer het na het uivoeren van 1 van deze stappen nog een keer en dan moet het wel zo gaan zoals ik in het begin beschreef.
Belinda
Berichten: 4
Lid geworden op: 2 januari 2005, 22:00
    unknown unknown

Bericht door Belinda »

Bedankt voor de duidelijke uitleg, het werkt nu perfect.
Belinda
Plaats reactie