Wis jij regelmatig je cache?

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.

Wis jij regelmatig je cache?

Ja, regelmatig
9
38%
Soms
9
38%
Nee, nooit
6
25%
 
Totaal aantal stemmen: 24

Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ik wis eigenlijk nooit iets (geschiedenis, cache). Niet dat het browsen veel sneller gaat, maar zo'n dingen regelen zichzelf wel. Zolang het werkt, blijf ik er dus af. ;-)
Gebruikersavatar
n0rax
Berichten: 25
Lid geworden op: 8 september 2004, 19:14
    unknown unknown

Bericht door n0rax »

Ik wis mijn cache regelmatig.. meestal bij een grote schoonmaak beurt eens in maand :),

Grtz
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Waarom, soms typ je een adres verkeerd in en dat blijft dan altijd gewoon staan, dat vind ik dan irritant. bijvoorbeeld kijskshop ipv kijkshop en als je dan daarop klikt gaat hij naar kijskshop vandaar.
Alleen daarvoor hoef je je cache niet te legen. Shift + Delete op het geselecteerde item en het is weg uit je geschiedenis.

Cache heeft daar niet zo veel mee te maken, maar ivm rotzooi die zich daar kan nesten heb je idd wel beetje gelijk.
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

Ik wis m'n cache ook nooit. Ik gebruik op dit moment alleen geen proxy, aangezien ik af en toe connection errors kreeg toen ik die hier probeerde.
Gebruikersavatar
magicmans
Berichten: 241
Lid geworden op: 8 januari 2005, 17:45
    unknown unknown

Bericht door magicmans »

Joni schreef:Ik wis mijn cache en dergelijke geregeld. 1 tot meerdere malen per dag 8)

Waarom, soms typ je een adres verkeerd in en dat blijft dan altijd gewoon staan, dat vind ik dan irritant. bijvoorbeeld kijskshop ipv kijkshop en als je dan daarop klikt gaat hij naar kijskshop vandaar.
Daar is nu een progsel voor: firefix 0.0.1 http://www.neilphillips.com/firefix/

En op extensionsmirror:
Firefix responds when you get a DNS error in the browser, normally as a result of a typo.
It then watches for what you type in next and 'learns' that this is probably what you meant in the first place. If someone else makes the same mistake in the future, it will present them with a list of common 'fixes' for their typo.

Note: You'll need to set browser.xul.error_pages.enabled to true to use it (you can do this by browsing to about:config)
Ik heb het zelf nog niet gebruikt
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

De cache leeg ik niet zo vaak. Het kan altijd een beetje helpen in de snelheid en voor de diskruimte hoef je het ook niet echt meer te doen. Soms leeg ik de cache als er iets anders werkt dan ik had verwacht, maar ook dat komt niet zo vaak voor.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie