AVG Anti-Virus Free Edition doet het niet meer??

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Chinny
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 februari 2005, 16:15
    unknown unknown

AVG Anti-Virus Free Edition doet het niet meer??

Bericht door Chinny »

hallo,

Ik heb AVG voor het installeren van Mozilla al. Normaal gesproken druk ik op Update bij Update Manager in de AVG en hij download alle updates dan automatisch. Nou doet verschijnt er "verbinding failed, controleer je internetverbinding" terwijl er verder niks is veranderd en internet gewoon doet. :? Enige idee wat ik moet veranderen om die AVG weer te laten werken??

bedankt
groeten
Chinny
Gebruikersavatar
Jan
Berichten: 59
Lid geworden op: 18 mei 2004, 9:06
Locatie: Groningen
    unknown unknown

Bericht door Jan »

De update is bij AVG op dit moment een (bekend) probleem.

Kijk maar eens hier.

Hopelijk is het probleem snel opgelost want ik maak al jaren naar volle tevredenheid gebruik van AVG.
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

De servers zijn dan overloaded. Probeer het gewoon op een later tijdstip opnieuw.

Ik verplaats dit bericht trouwens naar 'de vergaarbak' aangezien dit niet echt veel met Firefox te maken heeft ;)
Gebruikersavatar
Mozquito
Berichten: 56
Lid geworden op: 8 november 2003, 16:20
Locatie: Rotterdam
    unknown unknown

Bericht door Mozquito »

Volgens het AVG forum is de server-capaciteit inmiddels flink uitgebreid, en zou het updaten nu geen probleem meer moeten zijn.
Chinny
Berichten: 2
Lid geworden op: 2 februari 2005, 16:15
    unknown unknown

AVG

Bericht door Chinny »

Ik heb AVG gewoon verwijderd en opnieuw geinstalleerd, nou doet update en alles weer. 8) En de update hiervan deed het niet meer nadat ik firefox heb gedownload, waarmee moet het anders te maken hebben?
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Re: AVG

Bericht door sc00zy »

Chinny schreef:Ik heb AVG gewoon verwijderd en opnieuw geinstalleerd, nou doet update en alles weer. 8) En de update hiervan deed het niet meer nadat ik firefox heb gedownload, waarmee moet het anders te maken hebben?
Ik denk gewoon dat het een samenloop van omstandigheden is geweest. Laatst moest ik mn computer opnieuw installeren en toen stond AVG er ook eerder op dan Firefox. Ik heb daardoor geen problemen ondervonden bij het updaten van AVG.
Plaats reactie