flashgot en leechget

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

flashgot en leechget

Bericht door Robby »

Ik gebruik al een tijdje flashgot en leechget. Nu viel me op dat leechget 3 dingen altijd in het geheugen laadt bij het opstarten van de computer. Dat leek me onnodig dus ik heb ze even uitgezet met Hijack this. Maar dan werkt het niet meer en dus heb ik ze weer aangezet. Helaas werkt het nu nog niet. Leechget wordt niet automatich opgestart als ik iets download. Dus heb ik leechget opnieuw geinstalleerd.... maar het werkt nog niet.

Heeft iemand suggesties hoe ik het weer aan de gang krijg?

Robby
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Geen idee... maar ik heb je onderwerp wel even verplaatst naar 'de vergaarbak' omdat het niks met Mozilla Firefox te maken heeft.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Je zou kunnen proberen (maar geen garantie dat het werkt, echter niet geschoten is altijd mis :-) om leechget te verwijderen, pc opnieuw op te starten, dan naar Start -> Uitvoeren... , typ regedit, en dan, zoek met CTRL+F naar alles wat leechget bevat. Verwijder alle gevonden ingangen, en installeer leechget nu opnieuw.
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Bericht door Robby »

Dag Manuel,

bedankt voor je antwoord. Wat je voorstelde had ik al gedaan (met regedit) maar werkte niet. Inmiddels wert het weer een beetje. (weet niet waarom) , alleen krijg ik leechget niet altijd als default downloader....

Robby
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Hoi Robby, graag gedaan.

Wat nu als je Hijack this even on-installeert? En nog even de opties doorloopt van leechget (en van evt. andere relavante software).

Heb je een backup van systeem waarmee je terug kunt gaan naar het moment van voor dat het misging?

Waar heb je trouwens Hijack this voor nodig wanneer je uitsluitend Mozilla gebruikt (en Internet Explorer alleen voor Windows Update)? (En natuurlijk verstandig omgaat met downloaden/installeren van software).
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

Bericht door Robby »

Soms is er software die zichzelf ongevraagd bij het opstarten laadt. Het meeste kan ik wel met een de startup monitor ondervangen, maar niet alles...

Groeten Robby
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Maar de locaties van waaruit dat spul geladen wordt zijn toch bekend, wat kun je b.v. niet ondervangen dan, en hoe wordt dat geladen?
Plaats reactie