Shareaza spyware?

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
f1sven
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 november 2004, 19:27
    unknown unknown

Shareaza spyware?

Bericht door f1sven »

Ik ben opzoek naar een nieuw p2p programma en ik wam uit op Shareaza want die zou wel top zijn.
Alleen geeft Microsoft anti spwyware tool aan dat er spyware inzit, maar op internet lees ik dat Shareaza geen spwyare bezit, wat is nu de waarheid?
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

dat klinkt bekend volgs mij bekend iets met Grokster of zo ik weet alleen niet wat dat inhoud
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Alles wat ik over Shareaza lees geeft aan dat het geen spyware bevat. Het is een opensource-programma en daarin zit sowieso nauwelijks spyware. Ook op http://spyware.pagina.nl/ staat deze onder spyware-vrij.

Microsoft Anti-Spyware is voorlopig nog in beta, dus wantrouw ik dat programma vooralsnog. Afgelopen week was er ook wat commotie omdat Microsoft AS vond dat iemand Startpagina.nl niet als startpagina kon hebben. Dat wordt alleen wat moeilijk uitleggen in Nederland en ik zie ook niet in wat er verkeerd is aan Startpagina.nl.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
f1sven
Berichten: 53
Lid geworden op: 21 november 2004, 19:27
    unknown unknown

Bericht door f1sven »

Ok bedankt voor de reacties!! :D
Ik heb na lang rondsurfen het ultieme p2p programma(voornamelijk voor mp3's) gevonden in Bearshare Lite. Dus ik hoef Shareaza niet meer.
Hier kan je BearShare lite vanaf downloaden: http://www.download.com/BearShare-Lite/ ... ag=lst-0-1
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

ik zal je maar even uit de droom helpen :)

hier kun je lezen welke p2p software wel en geen spyware bevat


klik hier
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

Anonymous schreef:hier kun je lezen welke p2p software wel en geen spyware bevat
klik hier
Volgens mij klopt die lijst niet helemaal. Het lijkt me sterk dat LimeWire spyware bevat aangezien het ook oss is.
Kral
    unknown unknown

Bericht door Kral »

Hoe zit het nou precies met KazaA Lite dan? Op de site die Gast gaf, staat deze niet genoemd.
Plaats reactie