validatiecode niet gearriveerd

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
pvdlee
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 februari 2005, 19:55
    unknown unknown

validatiecode niet gearriveerd

Bericht door pvdlee »

Ik zoek contact met een moderator van dit forum ivm problemen bij mijn aanmelding
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Wat is het probleem ? Ik zie een account met de naam pvdlee dat gewoon actief is. Ook is met dit account al 1 bericht geplaatst: het bovenstaande bericht.
Daarnaast zie ik een account met de naam "peter van der lee" met een mailadres van de DOS GebruikersGroep. Dat account is inderdaad niet actief, dus dat zal het probleem zijn. Kan dat account nu verwijderd worden (aangezien het nieuwe account wel actief is) ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
pvdlee
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 februari 2005, 19:55
    unknown unknown

Bericht door pvdlee »

nirwana schreef:Wat is het probleem ? Ik zie een account met de naam pvdlee dat gewoon actief is. Ook is met dit account al 1 bericht geplaatst: het bovenstaande bericht.
Daarnaast zie ik een account met de naam "peter van der lee" met een mailadres van de DOS GebruikersGroep. Dat account is inderdaad niet actief, dus dat zal het probleem zijn. Kan dat account nu verwijderd worden (aangezien het nieuwe account wel actief is) ?
Dat is inderdaad het probleem, ik zou echter liever het adres van de Dosgg gebruiken.

vr.gr. Peter
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Je kunt toch gewoon je e-mailadres wijzigen bij instellingen?
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

pvdlee schreef:Dat is inderdaad het probleem, ik zou echter liever het adres van de Dosgg gebruiken.
Het account met "peter van der lee" en het adres van de DosGG heb ik zojuist verwijderd. Dan kun je nu in elk geval het mailadres van het account wijzigen in dat van de DosGG. Let er wel op dat je het juiste mailadres invult.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie