slechtzienden

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
dutch1
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 februari 2005, 12:11
    unknown unknown

slechtzienden

Bericht door dutch1 »

Hallo allemaal,

Een andere opmerking en vraag.
Met een slecht zien handicap heb ik het gemak van de Ctrl met + ontdekt om direct berichtren vergroot te kunnen lezen zonder de hele dure software die anders moet worden gebruikt. Bravo voor deze eenvpudige manier!!!!!!!!!!!!!!

De vraag hierbij is: kun je deze functie ook gebruiken bij bijv. een e-mailprogramma als incredimail?
Deze vraag komt van een maatrje met hetzelfde visus probleem.

Een antwoord wordt erg gewaardeerd.

Groet en nu al bedankt

Hans
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Ik heb geen idee of dit in Incredimail ook kan. Op dit forum zul je daar weinig support voor vinden aangezien we hier bijna allemaal Mozilla Thunderbird gebruiken. Wat misschien wel een handige tool voor je is, is het programma 'Virtual Magnifying Glass' waarmee je dus een virtueel vergrootglas in handen hebt :)

Ik verplaats dit bericht trouwens naar 'de vergaarbak' aangezien dit geen opmerking of suggestie voor OpenMagazine is.
dutch1
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 februari 2005, 12:11
    unknown unknown

magnifier

Bericht door dutch1 »

Beste aRJAN,

Dank voor je antwoord.
Zelf gebruik ik thunderbiord, ,aar mijn vriendin is weg van de emoticons enz, vandaar incredimail.
Nogmaals mijn dank.
Groet,

Hans
Lode
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 juli 2004, 2:24
Locatie: Alkmaar
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lode »

Er zijn toch wel van dat soort vergrootglas programma's hiervoor?
In windows zit er in ieder geval een standaard ingebakken. Ik ben er verder niet zo in thuis, maar ik heb wel vaker van dit soort programma's gezien, bij mijn weten gewoon gratis.
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

LodeC schreef:Er zijn toch wel van dat soort vergrootglas programma's hiervoor?
Zie mijn post ^
Ik weet niet hoe de functie in Windows zelf werkt. Maar het programma 'Virtual Magnifying Glass' werkt wel fijn in elk geval.
Plaats reactie