vraagje gmail notifier

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dennis
Berichten: 60
Lid geworden op: 28 december 2004, 10:50
Locatie: Den-Haag
    unknown unknown

vraagje gmail notifier

Bericht door Dennis »

Heb net een gmail notifier geinstaleerd maar nu elke keer als ik opstart
vraagt ie of ik me gebruikersnaam+wachtwoord wil invoeren in een aanmeldingsschermpje,nou staat (automatisch aanmelden)al aangevinkt,
dus enig idee hoe ik dat weg krijg? heb al bij me password manager gekeken of ik hem erin kon zetten maar dat ging niet.
Normaal vraagt ie dat ook direct maar dit geval ook niet ......
:?
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Raar. Heb je dat de laatste keren of alleen net toen je Firefox opstartte. Probeer het vakje eens uit en dan direct weer aan te vinken, misschien dat het dan wel weer goed onthouden wordt.

Als dat niet werkt kun je ook proberen om de extensie eens opnieuw te installeren.
Gebruikersavatar
Dennis
Berichten: 60
Lid geworden op: 28 december 2004, 10:50
Locatie: Den-Haag
    unknown unknown

Bericht door Dennis »

Gert-Paul schreef:Raar. Heb je dat de laatste keren of alleen net toen je Firefox opstartte. Probeer het vakje eens uit en dan direct weer aan te vinken, misschien dat het dan wel weer goed onthouden wordt.

Als dat niet werkt kun je ook proberen om de extensie eens opnieuw te installeren.
Nee heb het elke keer,vink uit en weer n gezet werkt niet opnieuw erop gezet en ergens anders gedownload werkt ook niet helaas....was te proberen allemaal thanx
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Maak je koekjesdoos eens leeg. (Extra > Opties > Privacy > Cookies > Clear). Misschien staat er verkeerde informatie in het Gmailcookie, waardoor Gmail zich zo raar gedraagt. Je hebt toch toegestaan dat Gmail cookies opslaagt?
Gebruikersavatar
Dennis
Berichten: 60
Lid geworden op: 28 december 2004, 10:50
Locatie: Den-Haag
    unknown unknown

Bericht door Dennis »

ByteWarrior schreef:Maak je koekjesdoos eens leeg. (Extra > Opties > Privacy > Cookies > Clear). Misschien staat er verkeerde informatie in het Gmailcookie, waardoor Gmail zich zo raar gedraagt. Je hebt toch toegestaan dat Gmail cookies opslaagt?
daar zeg je wat Ben zal m nog eens opnieuw instaleren want volgens mij heb ik wel wat gelezen over cookies......
Gebruikersavatar
Dennis
Berichten: 60
Lid geworden op: 28 december 2004, 10:50
Locatie: Den-Haag
    unknown unknown

Bericht door Dennis »

nee hij vraagt niks over cookies bewaren helaas...
kan ik m geen cookie geven ??
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Dennis schreef:kan ik m geen cookie geven ??
Nee, normaalgezien moet Gmail het zelf goed doen.
Raar...

Heb je al eens met een nieuw profiel geprobeerd? Of in safe-mode?
Plaats reactie