wachtwoord

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
robindekker
Berichten: 65
Lid geworden op: 1 maart 2005, 14:47
    unknown unknown

wachtwoord

Bericht door robindekker »

Hallo !

Pas geleden heb ik een flinke crash met m'n computer gehad en ik heb alles opnieuw moeten installeren.Tot zover geen probleem maar er is èèn dingetje wat ik niet voor elkaar krijg, nl. het wachtwoord voor inbellen.
Ik moet nu elke keer als ik wil inbellen mijn wachtwoord intypen en ik kan het wachtwoord niet opslaan want het vakje voorwachtwoord opslaan blijft grijs en ik kan hier dus niets mee.

Wie heeft voor mij de oplossing ?

Ik gebruik Windows ME en het modem is 'n Alcatel

Groeten Robin.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Robin,

Zie http://support.microsoft.com/kb/148925/nl voor mogelijke oplossingen. Dit is overigens een bekend probleem voor Windows-versies en erg irritant.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

In de praktijk is het vaak een van deze twee:
1. Je bent niet met een username ingelogd (ergens bij een inlogscherm op Annuleren gedrukt oid:
Log uit via Start -> Uitloggen en zorg ervoor dat je met een geldige username inlogt (liefst alleen kleine letters, geen spaties). Als je geen wachtwoord opgeeft en je hebt maar 1 user (en je gebruikt 'Windows aanmelding'), zal er later niet om een wachtwoord gevraagd worden.

2. 'Client voor Microsoft Netwerken' is niet geinstalleerd:
Ga naar Configuratiescherm->Netwerk kies toevoegen, en kies bij Clients, 'Client voor Microsoft Netwerken'. Als je geen inlogscherm wil, moet je in het Netwerk scherm Aanmelding op 'Windows aanmelding' zetten (niet 'Client voor Microsoft Netwerken').
Plaats reactie