Providers

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lieske
Berichten: 173
Lid geworden op: 27 december 2004, 14:04
    unknown unknown
Contacteer:

Providers

Bericht door Lieske »

Op dit moment heb ik een ADSL-abonnement bij Planet Internet. Maar vanwege de slechte service die ik krijg als FF-gebruiker en vanwege de liaison met KPN, denk ik erover om van provider te veranderen. Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar XS4all. Het enige nadeel is dat deze provider met een vergelijkbaar abonnement als ik nu heb wel duurder is.

Mijn vraag is nu bij welke providers men hier is aangesloten en wat de ervaringen zijn. Ik ben nadrukkelijk geinteresseerd in ADSL-providers, aangezien kabel ook geen optie is omdat ik daarvoor klant moet worden van Essent en dat wil ik niet.

PS: het gaat me natuurlijk om de providers in Nederland.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik ben aangesloten bij HCCnet en heb goede ervaringen mee. Ik heb eigenlijk nooit te maken gehad met de helpdesk, maar ik weet dat deze wel goed is volgens verschillende tests (ook als het bijv simpele vragen over Linux gaat)

Bedenk trouwens wel dat bij Xs4all standaard virusscanner op je e-mail zit. Bij Planet en bv HCCnet moet je hiervoor bijbetalen.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Lieske laat ik je uit de droom helpen xa4all is ook van de KPN net zoals HetNet.

Ik heb overigens geen slechte ervaringen met Planet. Bij welke andere provider kan ik maandelijks gratis spelletjes doen en kan ik per maand gratis 10 nummers downloaden. Helaas nog wel niet met Firefox maar het kan wel. Gratis spamfilter, gratis virisscanner. 50 mailboxen. Eigen website ruimte.

Zet eerst goed de plussen en de minnen tegenoverelkaar voordat je de overstap maakt.

Ik blijf bij Planet. Want ik ben er happy
:D
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Lode
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 juli 2004, 2:24
Locatie: Alkmaar
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lode »

aasgier schreef:Ik heb overigens geen slechte ervaringen met Planet. Bij welke andere provider kan ik maandelijks gratis spelletjes doen en kan ik per maand gratis 10 nummers downloaden. Helaas nog wel niet met Firefox maar het kan wel. Gratis spamfilter, gratis virisscanner. 50 mailboxen. Eigen website ruimte.
dit vind ik niet bepaald plussen meer..
gratis spelletjes en muziek zou ik berhaupt geen provider voor kiezen en mail en en website heeft iedere provider wel :)
en zoals al gezegd, xs4all heeft de virusscan gratis?
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

xs4all heeft de virusscan gratis
Bij mijn abonnement bij Planet is het ook gratis. Ik heb Planet ook niet gekozen voor de muziek en voor de spelletjes (maar het is wel prettig dat ik het er gratis bij krijg) maar ik heb gekozen voor de kwaliteit. En ik zit er geloof ik al een jaar of 8.

Heb ook een tijdje het gratis zonnet geprobeerd. Wat een drama.

En voor een gratis virusscanner zou ik ook geenprovider kiezen. :wink:
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Plaats reactie