Gmail: Hoe kun je de tijd veranderen ?

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
magicmans
Berichten: 241
Lid geworden op: 8 januari 2005, 17:45
    unknown unknown

Gmail: Hoe kun je de tijd veranderen ?

Bericht door magicmans »

Hallo, al een lange tijd, zie ik dat de tijd waarin ik een gmail ontvang of schrijf niet de huidige nederlandse tijd is maar een andere tijdsaanduiding, GMT ofzo of amerikaanse tijd.
Weten jullie hoe dat zit en hoe je dat naar de nederlandse tijdsinstelling kunt zetten.

magicmans

ondertussen kan ik wel een gmail-account aanbieden, maar iedereen heeft er inmiddels al een :D zelfs google.com nodigt mensen al uit
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Normaalgezien moet je zo'n dingen op de server doen (Gmail in dit geval). Ik heb even gekeken en ik vind die optie niet in de instellingen. Niet veel aan te doen dus, je zal altijd de servertime krijgen...
Gebruikersavatar
Asterxx
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 februari 2005, 8:09
Locatie: Nederweert, joepie!!!!
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Asterxx »

Ik kan het ook niet vinden. Heb overzal gezocht. Ik neem aan dat je online werkt en niet via de popmail?

bij mij komt gewoon de juiste tijd te staan

anders een mailtje sturen naar de helpdesk
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
magicmans
Berichten: 241
Lid geworden op: 8 januari 2005, 17:45
    unknown unknown

Bericht door magicmans »

Bedankt voor de link. In eerste instantie dacht ik het kan niet aan mijn tijdzone liggen, nou die was dus niet goed (ik heb hem naar nederlandse tijd gezet en daarna om 17.42 uur een mailtje van de ene naar de andere gmail-account gestuurd, maar wat voor tijd stond erbij 8.42 uur AM. :?

Dus nu is de tijdzone wel goed maar geeft hij toch nog de verkeerde tijd aan
Plaats reactie